soğuk yapmaya başlamıştı ayrılmadan önce buluşmak istemiyordu bir anda bende ayrılmak istedi, kendimi kullanılmış gibi hissettim hiç açıklama yapmamisti, aramıştım açmamisti. Yazmıştim bakmamıştı benimde tak etmişti. Arkadaşı aramıştı beni. Oda yanındaymis. Telefonu ona ver dedim saydırmistim baya. Kullandın beni demiştim, s* refsizsin, k*sarsin , p*ç demiştim.
Kendime engel olamadım , sadece açıklama yapmasını istemiştim. Yüz yüze konuşmak istemişti ama gidecek halim yoktu, yüz yüze ayrılmaya cesaret bulamadım. Dayanamazdım. Sizce affedilmicek bişey mi yaptığım? Zaten öyle çok sinirli bir şekilde etmedim küfürü ardından ağladım. Çaresiz bir şekilde sadece ağladığımı duydu telefonda 🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer