+1 yıl%80'ine güven olmaz. Yıllar önce fake bir instagram açmıştım. Sebebi de okuldan hoşlandığım bir kızı takip etmekti çünkü tanışmadığımız için takibimi kabul etmemişti. Fotoğraflarına bakmak hoşuma gidiyordu, onu göremeyince özlüyordum ve fakeden onu takip ederek özlemimi bir nebze dindiriyordum. Sonra benim fake kız hesabıma bir sürü mesaj gelmeye başladı erkeklerden. Sadece sohbet ediyordum vakit öldürmek için. Saçma sapan fotoğraflar atanlar da oluyordu, konuyu direkt cinselliğe bağlayan da, yarın ölecekmiş de ilacı sevişmekmiş gibi asılan sapıklar da vardı. Okuldan tanıdığım kişiler de yürüyordu. Geneli kendini havalı göstermeye çalışıyor, haliyle bir sürü yalan söylüyordu. Efendi ve dürüstler de vardı ama her 10 erkekten 8 i anlqttığım gibi kalitesizdi. Birçoğu zaten herhangi bir kıza açılamayacak hatta muhabbet edemeyecek kadar özgüvensizdi. Haliyle mesajdan şansını deniyordu. Artık o tür fake hesap işleriyle uğraşmıyorum. Lisede kaldı hepsi. Umarım ders olur bu anlattıkarım sana da.
13 Yorumla- +1 yıl
Kendinide dahil et o gruba 🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Bana sataştığına göre kıskandın galiba 😊 kimseye kendimi ispatlamak zorunda değilim. İyi günler.
- +1 yıl
Ne kıskanması ne sataşmasi 🤣🤣 ben senden cesurum , fakeden kız takip edecek kadar neyse...
En İyi Cevaplar
bir paravanın arkasından konuşmak daha basit ve sakin gelir insana. yani medeni cesaret başka bir şeydir. bu nedenle güven konusu ikinci planda önce cesur olmalı. güvene gelince direk ordan yürüdü e anlattı etti bi samimiyet varsa görüşürsün bir kahve içersin kendini güvenli hissettiğin alanda. aaa bak burası çok iyi denemek ister misin burada buluşalım gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl😄
Sosyal medya yürüyene güven olur mu? OlmazSosyal medya kullanmayana güven olur mu?
————
Çok aşık olana güven olur mu?
az aşık olana güven olur mu?
————
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Sosyal medyadan yürüyen bir erkeğe güven olur mu? benzer bir konu vardı oraya da yazmıştım birde bu açıdan bakın bakalım; Diyelim ki bu sitede aktif dolaşan birini, (tanımıyorsun ama) bir kahvecide frappuccino hopürdetirken gördün, hikaye bu ya etkilendin, konuştun vs yeşili yaktın. Ulan kafalarda uydu flört filan evlenmeye karar verdin. Ne oldu bu siteden olmayan biriyle mi evlenmiş oldun. Kim bu sitedekiler ya da daha fena sitelerdekiler sen, ben, o, iş arkadaşın, okuldaki kankan, komşunun kızı, bakkal Rasim, işte kimi tanıyorsan onlar var kuzum burada. Temelde insan evladı ol, nerede tanıştığını bir önemi yok, sadakat, saygı ve empati önemli olan. Burada sövdüğün, hakaret ettiğin, (sözüm oma sen daha iyisin ya) pas vermediğin birini reelde harika bulup onsuz olamam diye zırıl zırıl ağlıyorsun. Sevgi kazansın, iyi insan ol.
12 Yorumla- +1 yıl
Haklı olabilirsin ama sanalda, sohbet esnasında karşıdakinin fikirleri, konuşmalarında ki her nekadar gizlese de bilinçaltındaki yansımalarını cımbızlayıp zaten ne derece yalan biri olduğunu anlıyorsun. Haa bu analizi yapamayanlar için buluşmak canlı deneyimlemek daha doğru sonuç verecektir. Sana katılıyorum sevgili @GatoKitty,
Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. Yüzüne söyleyince vereceğin tepkiden korktuğu için sosyal medyadan yazıyordur yüzüne söylemekten cekinip sosyal medyadan yazdığına göre aklında deli düşünceler olabilir sen konuştukça yavaş yavaş alıştıra alıştıra her şey gün yüzüne çıkar
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim konuşmak gibi bir niyetim olmadığı için kendi. bilir yani
+1 yılbence sosyal medya reelden çok daha güvenli. en azından fiziksel yakınlık yok. takiiii tanıyıncaya kadar ya da. istediğin ölçüde ilerletirsin. canın istemedi uzatmazsın. sınıfı geçenle reelde tanışırsın. sanal ya da reelde olmasından nasıl yürüyor, tarzı ne, kültürlümü kıro mu ona bakmalı bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılYurumenınde bı kalıtesı vardır bu reelde se sosyal medyada da aynı sekılde olmalı reelde donecek bı olaysa sosyal medyada tanısmak sacma degıl ordan daha kolay ıletısım saglanıyo hatta bı avantaj karsındakıyle dırekt yuz yuze olmadıgın ıcın sınırlarını veya tarzını daha kolay cozebılıyosun
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ömrümde hiçbir kıza sosyal medyadan yürümedim.
Sırf sürüyle erkek kızlara yazıyor benide onlar gibi önüne gelenlere yazanlardan sanarlar diye kimseye yürüyesimde gelmiyor açıkcası
Yani ben sosyal medyadan bir kıza yürürsem bu ciddi manada aklımı alacak kadar beğendiğim ve tanışmak istediğim için ilk olur. Senin anlayacağın bal gibide sosyal medyadan yazan bir erkeğede güven olabilir.
Boş boş genellemeler yapmışlar yorumlarda.
HER ERKEK AYNI DEĞİLDİR
Bir anlayamadılar şunu10 YorumlaBence reelde tanımadığın hiç bir insana güven olmaz mesajla duygularını kimse %100 aktaramaz ki konuşurken mimiklerini göreceksin insanlara davranışına bakacaksın sosyal medya da sadece sana gösterdiği kadarını görürsün
11 Yorumla
Soran+1 yılBuna katılıyorum bende.
+1 yılO belli olmaz, çünkü sosyal medya kolaylık oldu millete , reelden risk almak istemiyorlar 🤣🤣 olmazsa da kimse görmesin hesabı
Kizlarinda kolayına geliyor, ölçüyor biçiyor bakıyor işine gelirse ,
Yani sosyal medya ilişkilerimize dinamit koymaya devam ediyor, oysa gerçek hayatta çok farklı işliyor olaylar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu sosyal medyadan yürüyor zaten. Sosyal medyayla reelin farkı ne ki? Biri sizi reelde beğenip yürüyebilir. Bu sefer fotonuzu falan görmüş öyle yürümeye karar vermiş. Ya da yorumlarınızı görmüş. Sosyal medyası yok bunun.
113 Yorumla
Soran+1 yılÖnüne gelene yürüyo bence o tür insanlar
- +1 yıl
Mümkündür dediğiniz tabi. Reelden yürüyen de önüne gelene yürüyor olabilir.
Soran+1 yılBunu nasıl anlicaz 😂
- +1 yıl
Mesela benim arkadaşım anlatıyor. üniversitede oğlan her kıza yürümüş hangisi olursa diyerek. Zamanla anlarsınız hal hareketlerinden filan duyum alırsınız vs... Ama sosyal medya ve internet reelde ulaşamayacağınız bilgileri size sunar. Benim arkadaşım sosyal medyada hep kızları aratmış mesela. Sosyal medyasını görmesem bunu öğrenemem. Sosyal medyada kişi neleri beğendi, kimi takip ediyor, ne düşünüyor siyasi görüşü ne ne tür müzikler dinliyor nelerden hoşlanıyor bunların hepsini gözünüzün önüne serer.
Soran+1 yılAğırbaşlı konuşması falan düzgün biri bunu yapar mı sizce
- +1 yıl
Size rol yapıyor da olabilir. Hemen yapıyor yapmaz diyemeyiz. Ama erkelere yani hemcinslerime bin güvenmiyorum genel olarak.
Soran+1 yılYok sınıfta da öyleydi
Soran+1 yılBenim herhangi bir tsnismisligim yok zaten
- +1 yıl
Kişiyi tanımak gerek. Şöyle biri bu yapmaz demek mantıklı değil. Adam içinde neleri saklıyor, yansıtmıyor. Bilemiyorsun. Kızlar için de öyle bence herkes için öyle. Direk bu şunu yapmaz demem ben.
Soran+1 yılDemi bencede. Mesela kendini anlatıyor. ya işte şöyle. biriyim falan şunları yaparım diye ona inanmamak lazım bence
- +1 yıl
İnanmamak değil de fazla kaale almamak gerek. Mesele adam şunda çok iyiyim diyor bakıyorsun bir şey yok. İlgi çekmek için kişi kendini iyi göstermek için yalan söyleyebilir. Dediklerinin içinde doğru olanları da olur. Ama bu böyle biriymiş demek ki dememek gerek. Gözlem yapacaksınız. Kişiyi sınayacaksınız... Anlarsınız zamanla doğru mu yalan mı
Soran+1 yılZeki olmak. gerek. kisaca
- +1 yıl
Zeki olmak değil, dikkatli olmak gerek. Zeka bambaşka bir şey. Sonradan zeki olunmaz. Bilimsel bir tanımı var zekanın ve gene bilimsel ölçümü.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. kimin ne odluğu belli değl burada ne güveni?
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen katılıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz. Herkese yürüyordur mantığında olduğum için inandırıcı gelmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok mantıklı
+1 yılKişisine bağlı. Hepimiz sosyal medya içindeyiz neticede.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılOlm her şey tamam da aynı şehirde olmayınca da hevesim kaçar benim ne yani buluşmak için çoruma mı gidicem fdgkgddf
10 Yorumla yolda yürüyene bile güven olmuyor bu zamanda neresinden ne çıkarır doğrultur, akli dengesiz dolaşan çok
10 Yorumla
+1 yılSevdıkten sonra nerden tanıstıgının ne onemlı var.. Ben eskı sevgılımle trende tanısıp numaralasmıstım
10 Yorumla
+1 yılNeden olmasın ki? Temiz sabıkalı değilse ahlaklı ise olc biç kizim
20 YorumlaArmudun sapı üzümün çöpü derken elinizde hıyarla kalıyorsunuz 🤣 Konuş hoşuna giderse devam edersin gitmezse kestirip atarsın.
10 Yorumla
+1 yılSanaldan yürümeyi meslek edinenler var:)) güven olmaz
10 Yorumla
+1 yılSon dönemde yüz yüze yürümeyi başarabilen cesaretli birisi var mı
10 Yorumlabunu gerçeklik sanal kavramına yüklemeden önce kendi hislerine bırak
10 Yorumla
+1 yılÇoğuna güven olmaz.. sosyal medya , ciddi ilişki için uygun bir yer değil bence..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Artık eskide kaldı barda cafede tanışıp sevgili olmak illa bazı platformlar kullanılıyor
10 Yorumla
+1 yılyürüyene göre değişir bilemeyiz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılArtık günümüzde tanışmalar sosyal medyadan oluyor
10 Yorumla
+1 yılNeden olmasın süperman uçarak geliyor bu garipsenmiyor da bumu garip olacak?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz erkeklerin fazlasi sadik kalmasini bilmediklerinden dolayi herkes birilerini cebinde tutmanin peşinde simdi
01 Yorumla
Soran+1 yılBöyle olmadığım için aylarca otuup aci çekiyorum galiba. Millet acı çekmemek için çatır çatır insan harciyo
Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı. Olmaz tabiki yüz yüze bile güvenemiyorsun kaldiki sosyal medyadan daha kaç kişiye yazıyordur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Sana yürüyosa herkese yürür.
11 Yorumla
Soran+1 yılEskiden ayni sınıfta olduğun biri yapıyorsa bunu peki
Yani aslında bunu konuşma şeklinden anlayabilirsin. Reelde tanışıpta düzgün çıkacağı ne mazlum? Böyle düşünmek gerekiyor aslında.
10 YorumlaDoğrular da vardır tabi hiç sevgilim olmadı instagram güven sorunu vardır gerçek aşkı orada bulmak zor gibi
11 YorumlaSosyal medya erkek arayan bayana ne kadar güvenilirse o kadar güven olur şans işi konuşmak gerekir kimseye önyargılı davranmak lazım
10 Yorumla
+1 yılbu bir tavsiye değildir her erkek de aynı değildir fakat erkek arkadaşım ile sosyal medyadan tanıştık 6 yıldır birlikteyiz
11 YorumlaHerkese yürüdüğünden hayır
13 Yorumla
Soran+1 yılDemi ya bencede önüne gelene yuruyodur
Soran+1 yılAynen bende öyle düşünüyorum. peki istek atıp hikayeleri begeniyorsa ne yapmaya calisiyodur
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlur güvenebilirsin
12 Yorumla
Soran+1 yılÖnüne gelene yürüyodur bence
- +1 yıl
😂erkek milleti ne bekliyon
Olur neden olmasın sosyal medyadaki her insan kötü değildir güzel kullanan da var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmaz ben biriyle 3 sene konuştum hiç bırakmadım ama o bian da ortadan kayboldu beni bıraktı 🥺
12 Yorumla- +1 yıl
Aga be 🚬🚬
- +1 yıl
Bide ondan dinlemek lazım niye kaçtığını tabi
genel olarak güven olmaz çoğu yalancı
10 Yorumla
+1 yılOlmaz çok yüksek ihtimal
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Olmaz aynısını başkalarına da yapıyordur
11 Yorumla- +1 yıl
Resmiyette bir sevgilisi olana kadar kız olsun erkek olsun herkes aynı anda 50 kişiye yazıyor zaten Önemli olan sevgilisi olduktan sonra kimseye yazmaması değil mi
+1 yılErkeklere güven olmaz
10 YorumlaGüvenilmez diyemeyiz. Tanımak lazim
10 Yorumla
+1 yılSana yürüyorsa herkese yürüyordur o
10 YorumlaBir erkeğe güven olmaz
18 Yorumla- +1 yıl
Bir kadına daha çok güven olmaz bence su zamanda sen daha iyi bilirsin ;) cevrende cok vardir neler yaptıklarını... bunu da tartışma amaçlı demiyorum sadece su zamanda artik kabullenelim herkes herkesin koynunda soluğu alıyor :)
- +1 yıl
Onun için diyorum şu zamanda her röportaja bakın hiçbir erkek evlenmek istemiyor artık.. feministlik ve kadın üzerinden yapılan yorumlar ve olgular o kadar çok abartıldı ki kimse kimseye güvenmiyor artık. Oncede ruhunu kirletmemiş kadin vardi simdi nesli tükendi sirtimizi dönecek kadin bulamiyoruz aklimiz evde kalır korkarız isteyen kadin her şekilde herseyi yapıyor bilirsin... erkek kaçamıyor yakalanıyor hemen bir yerde veriyor ele. Yazik herkesin eli şeyinde dolaşıyor yani müzmin bekarlarda hala cocuk ve mutlu bir evlilik düşünüp dursun:)
- +1 yıl
Koca bir yazık :) herşeye sinir getirildigi gibi keske su sosyal medyaya da insanlari yönlendirici kötü örnek gosterici ve küfür seks ve aleni yapılan küstah şeylerden bagnazliktan uzak tutan filtreler konulsaydı ne guzel olurdu.. mesela her eline telefonu alanın yaşı ve bilgileri olmalı ona gore bir filtre verilmeli diye düşünüyorum. Sosyal medya herkesin geleceğini kararttı net. :)
- +1 yıl
Gizli kalmış birsey yok çünkü ve gizli olmadığı için tatmin ve istek yok herkes herseyi yasiyor ne kaliyor geriye?
karşılık veriyorsan olur
10 Yorumla
+1 yılOlmaz yüz kıza yazıyor o 👦
10 Yorumla
+1 yılHangi konuda ciddi ilişki mi
10 Yorumla
+1 yılGüven olur neden olmasın ki.
10 Yorumla
+1 yılDuruma bağlı. Genel olarak birine güvenmek zor.
00 Yorumla
+1 yılErkekler kapatılsın hiçbirine güvenmiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen kapatılsın. Hemen senin için dua edeyim. İnşallah erkeksiz kalırsın hayatının sonuna dek inşallah hiç sevgilin olmaz 🤲🤲🤲inşallah erkeksiz ölürsün Allahım duy sesimizi inşallahh 🤲🤲🤲🤲🤲🤲amin 🤲🤲🤲🤲🤲
Soran+1 yıl@Kuşadali88 😂😂😂
+1 yılOlmaz
13 Yorumla
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
Herkese yazarlar kim dönerse artik
Soran+1 yılÖnceden aynı okuduğum bölümdeki bir çocuk bana daha 2 sene onceden yazmıştı görüldü atmıştım ne yazdığını hatırlamıyorum dün beni kafede görmüş sohbet etmek için yazdım diyerek mesaj attı şimdide instadan istek atıp hiksyelerimi beğeniyor sence gerçekten hoşlanıyor mu benden yoksa başka kızlara da yaziyor mudur
+1 yılhayırrr
13 Yorumla
Soran+1 yılNiye
- +1 yıl
aynı anda 3-5 kişiye daha yazdıkları için
Soran+1 yılBencede ya.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir de olmayabilir de. 😏
10 Yorumla
+1 yılÖyle kişiler herkese yürür güvenme
00 Yorumla
+1 yılGüvenilmemeli bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Amaci cinsellik
00 Yorumlaşşt benimle çıksana
10 YorumlaHepsine değil
10 Yorumla
+1 yılHayır
10 Yorumla
+1 yılBu nasıl soru tabiki güven olur
10 Yorumla
+1 yılHayir asla guven olmaz
18 Yorumla- +1 yıl
Yürünen kadına güven olunur mu🙂
- +1 yıl
Evet guven olunur
- +1 yıl
Himm kadınlar güvenilirdir diyorsun yani
- +1 yıl
Hayir güvenilmez
- +1 yıl
Kafam karıştı 🥴
- +1 yıl
Güvenme kisaca
- +1 yıl
Kime güveneceğiz biz bu geçici dünya da
- +1 yıl
Kimseye
+1 yılNeden olmasın
17 Yorumla- +1 yıl
@izmirlibirprenses?
- +1 yıl
@_Cenk_1903_ ?
- +1 yıl
@izmirlibirprenses bir şey soracam
- +1 yıl
@_Cenk_1903_ sorun sor
- +1 yıl
@izmirlibirprenses burdan değil ya
- +1 yıl
@_Cenk_1903_ kısa kes lüzum yok
- +1 yıl
Tamam, iyi geceler
- Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer