Çok zoruma giden şeyler var nasıl unutacağım nasıl davranacağım bilmiyorum?

Evliliğim sorunlu geçti tamam severek evlendik kavuşmak için çok uğraştık kavuştuk Rabbime bin şükür ama benim ailemin durumu yoktu evliliğimde maddi anlamda hiç bir katkıları olmadı her şeyi ama her şeyi erkek tarafı yaptı düğünümde bile konvoya annemi babamı kardeşimi kimse yanına almamış taksiyle gelmişler ben sonradan herşeyi öğreniyorum canıma tak etmiş durumdayım bunlar yaptıklarını da yüzüme vuruyorlar maalesef yaptıklarını iyilik olarak sayıyorlar ama yüzüme karşı herşeyi söylüyorlar eşimin kız kardeşi beni sevmez anası babası hizmet bekliyor sürekli benden yaşlılar ama yeter ben neden evlendim bunlara hizmetçilik için mi laf yiyip susup oturmak için mi ailesi için çevrem hep dedi bana sen bunlarla yapamazsın kızım yapma etme ama yaptım evlendik çocuğumuz olacak inanın ne yapacağımı bilmiyorum…
Çok zoruma giden şeyler var nasıl unutacağım nasıl davranacağım bilmiyorum?
Cevapla