Sevgilim kendine yemek söylüyor, bana söylemiyor. Bana karşı cimri mi?

Sevgilimle bazen bulustugumuzda parasi mi yok anlamiyorum ama mesela bir yere oturuyoruz kendine yemek aliyor bana hic sen yer misin paran var mi diye sormuyor aldigi yemegi yanimda gozumun icine bakarak yiyor ustelik iliskimiz yeni de degil uc yildir sevgiliyiz. ben ona onceden hic hesap odetmemeye calidiyordum ufak da olsa hep destek cikiyordum. o yuzden mi boyle yapiyor anlamiyorum. yediklerimi ictiklerimi odesin demiyorum ama bu hareketi bana rahat on kez yapmistir ben mi yanlis dusunuyorum ayip degil mi sizce. nezaketen de olsa sorulmaz mi? Benimle olan bulusmalara para da getirmiyor beni hic kafelere gezmeye falan da goturmuyor bulusunca liseli ergenler gibi avm turluyoruz

Güncellemeler
+1 yıl
Benim param olmasa karsimdakine ismarlayamayacak durumdaysam yemem eve gidene kadar yanlis mi dusunuyorum
Sevgilim kendine yemek söylüyor, bana söylemiyor. Bana karşı cimri mi?
Cevapla