Sevgilimin olmadığını sürekli yüzüme vuruyor sanki kendi yediği halt çok güzelmiş gibi?

Arkadaşlar merhaba ben kpss öğrencisiyim yeni mezunum 1 yıldır sınava hazırlanıyorum çok yakında da sınavım var benim en yakın arkadaşımın sevgilisi vardı 4 yıllık çok överdi sevgilisini sonra ayrıldılar çocuk yanlış şeyler yaptı buna sonra çocuğu kötülemeye başladı bana sonra başka Bi çocukla çıkmaya başladı bu seferde onu aşırı derecede övüyor tipini olsun işini olsun gösterdi bana ben açıkçası hiç beğenmedim övdüğü işi de küçük Bi dükkanları var babasının yanında çalışıyo orada yani ortalama Bi gelir kendisi çıktığı erkekleri aşırı över hep benim de ilişkim vardı 6 yıllık farklı sebeplerden dolayı bitirme kararı aldım ve ondan beridir kimseyle konuşmadım 2 yıldır çünkü içimden gelmedi konuşmak isteyenler oldu ama ben istemedim hem insanlara güvenemiyorum Bi de sınav senem diye uğraşmak istemedim arkadaşım her fırsatta sevgilimin olmamasını yüzüme vuruyor kırmak istemiyorum ama çok sinirleniyorum bana şey diyo hayat nasıl geçiyor sevgilin de yok şudur budur böyle bi arkadaşınız olsa ne yaparsınız lütfen cevaplayın.

Sevgilimin olmadığını sürekli yüzüme vuruyor sanki kendi yediği halt çok güzelmiş gibi?
Cevapla