Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı. kalıplara sokmaktan ne anlıyosunuz 190 olup minyon seven arkadasım da var 184 olup çok daha uzun seven arkadasım da, biri yorumlarda mavi göz diye zırvalamıs bana göre renkli göz korkunç geliyo çoğu arkadasım da bana katılıyo ama tenkli göz için ölen insanlar da var kısacası, kadın dediğin mavi gözlü 170 üstü fiziği 90-60-90 olur diye kalıplaştırmalardan nefret ediyorum insanları kendinden soğutuyorsunuz ( bu cevap daha çok erkek yanıtlarına çünkü maymundan az sonra doğup üstteki güzellemeyi yapan bir sürü erkek var)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılOrta boydur çünkü Türk erkekleri de genel olarak çok uzun değiller.
Uzun olanlar da minyon seviyor. Orta boylu erkekler uzun seviyor ama uzun kızlar da uzun erkek seviyor. Bu böyle bi döngüde gibi.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılTercihler değişkendir. Kimi minyon sever kimi uzun.. Fakat ağırlıklı olarak sanırım kendilerinden ufak duran kadınlara yöneliyorlar. Keyifli günler..
00 Yorumla
+1 yılUzun boylu şişmanlarla minyon zayıflara bayılıyorum. Uzun boylu zayıflarla minyon şişmanlardan hoşlanmıyorum. Boyuna uzunsa enine de geniş olacak. Boyu kısa ise eni de zayıf ince olacak.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılMinyon kadın tercihim olur. Ele avuca gelecek biblo gibi olacak
22 Yorumla- +1 yıl
K. ç kadar denir ona. Ya da kibrit kurusu kadar.
- +1 yıl
@AliceSultan sen ne kadarsın
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBen sevgili olduğum kadında boyuna bakmıyorum yani türk kızı gibi boy takıntım yok benim sadece aşık olmak karakterini sevmek gibi özelliklere bakıyorum. yani tercih ederken zaten bir kadının fiziğine göre tercih ediyorsam ya da boyuna göre sevmemişim demektir. ama günümüzde çoğu kişi dış görünüşü kimin iyiyse onu seçiyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Ben de boya fiziğe bakmıyorum. Kalbe ama kimse de kalp yok 😒
+1 yılErkeklerin dış güzellik açısından kadınlarda en çok arayacağı belli başlı özellikler;
1) Uzun boy.
2) Çok güzel bir yüz.
3) Hormonların desteklediği göz ve ten renkleri... (Mesela ben yeşil ve mavi göz ile beyaz tenli kadınlara karşı daha fazla çekim hissediyorum. Ama başka erkekler, ela veya siyah göz sevebilir.)
4) Çok çok iyi bir fizik. (Bir kadının güzel olması için çok güzel bir yüze ve uzun boya sahip olması tek başına yeterli değildir. Çünkü fiziği kötü olan bir kadın, çok güzel bir yüze sahip olsa bile tek gecelik ilişkiler dışında yine fiziği iyi olmayan erkekler tarafından beğenilecektir.)
5) Güzel huy. (Yukarıda saydığım özelliklere sahip olmasına rağmen tatlı dilli, dürüst, cana yakın, az egolu bir kadın; kendisiyle aşağı yukarı aynı fiziksel güzelliğe sahip olan bir kadına kıyasla erkek için çok daha çekici olarak görülecektir.)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler minyon, uzun ayrımı yapmazlar. Yüz güzelliği ve fizik güzelliğidir bizim tercihimiz. Kısa boylu olupda çok iyi fiziği olan ve yüzü güzel olan milyonlarca kadın var.
İş boyda değil, fizikte ve bakımda bitiyor. Sonrasında da uyum tabi..
15 Yorumla- +1 yıl
Yanii.. Fazla yemek yeme, şişirme kendini. Fiziğine güzelliğine önem ver tamam.
He bir de fazla makyaj yapma ;) - +1 yıl
Fazlasını yapma işte, accık yap kötü durmaz sende merak etme..
+1 yılOrta boyluları. Minyon ne öyle, çocuk gibi. K. ç kadar. Pedofili eğilimliyse ufak tefek kadınlar çekici gelebilir bence. Uzun boylular da zayıfsa Safinaz gibi daha iriyse 90 ların travestileri gibi durur. En ideali orta boylu kadın bence. Herkesin yanına yakışır, herkes onun yanına yakışır, her kıyafet üstünde güzel durur vs... orta boylu kadın candır. Orta boy hafif balık etli kadın... Orta boy diye bir şey var. Bilmeyen cahil cühelaya... Boy sadece uzun veya kısa değildir. Bir de o, k. ç kadar kadınlar haddini bilmeyip hep uzun boylu erkek peşinde koşar. Uzun erkek senin neyine. Piyasada sana göre bir sürü bıdık var. Bir kere Uzun ya da heybetli adamın yanına yakışmıyorsun. Çok komik duruyorlar. Sevgililer gününde insanın onlara merdiven hediye edesi geliyor. Kısa boylu erkekler genelde haddini bilip Uzun kadın peşine düşmüyor ama kısa boylu kadınlar hiç haddini bilmiyor.
00 YorumlaÇoğu erkeğin Gözlerine hitap eden manken gibi uzun kadın, damak zevkine hitap eden ise minyon ve balık etli.
23 Yorumla
+1 yılBen kısa boyluyum amma uzun boy severim, keşke bende uzun boylu ve kilolu olsaydım. Abi'm ve kardeşim genelde kısa boy kızları severler 'onlar tatlı oluyorlar' derler, ama bence insanlar genelde kendisinin aksini severler onlar yaşlarına göre hep uzunlardı ve hep kısa boyluları sevdiler, ben kısayım uzun seviyorum, esmerim sarışın seviyorum, kardeşim sarışın esmer seviyor, ama abi'm benden esmer, genede esmer seviyorum diyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılHer iki tip hanımefendi de kaslı uzun boylu ve zengin erkek sevdiği için benim kimi seçtiğimin bir önemi kalmıyor. 😊
22 Yorumla- +1 yıl
Hayatım boyunca hep kan kustum hemcinslerimden şiddet karşıcinsten nefret gördüm her günüm bir öncekini arattı artık herkesten uzakta kendi halimde yaşayıp sevenlere sevdikleriyle mutluluklar diliyorum sadece...
+1 yılUzun boylu isterler ama erkeklerin neyi tercih ettiği benim için önemli değil boyumu uzatamayacağıma göre
111 Yorumla- +1 yıl
😌
- +1 yıl
@sorusorandedektifkiz senin boyun kaç ki
- +1 yıl
@Universe99 1.59 memnunum ben neden sordun ki
- +1 yıl
@sorusorandedektifkiz senin peki karşı cinsinde boy takıntın var mı
- +1 yıl
@Universe99 sayılır 1.82 falan olsun isterim eskiden yoktu da artık
- +1 yıl
@sorusorandedektifkiz al işte anlaşıldı muhabbet burada bitmiştir
- +1 yıl
@Universe99 sen bilirsin bende ölmüyorum 😂😂
- +1 yıl
@sorusorandedektifkiz umarım bu düşüncelerinden dolayı başına bela gelir
- +1 yıl
@Universe99 haddini aşma istersen ve umarım o okuduğun bela seni bulur kuyruk acısı çekme
- +1 yıl
@sorusorandedektifkiz kuyruk acım falan yok sadece dışa önem verenler ve en önemlisi boya önem verenlerden nefret ediyorum çok şükür benim öyle bir derdim yok olmadı da sadece bu zihniyette ve düşüncede olan insanların aciz olduğunu düşünüyorum hepsi bu
+1 yılİkisini de severim. Minyon olursa bebek gibi gelir, boyuma gelirse de eğilmek zorunda kalmam 🙂
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Ben hep minyon istedim, ne kadar minyon o kadar iyi bence oyuncak gibi olur! 😅22 Yorumla- +1 yıl
Aklın yolu bir 😅
+1 yılkadının boyu ve güzelliği diyen maymun görünümlü hobbit tipli erkeklere kız beğendiremiyoz
31 Yorumla
+1 yılMilattan önceki sevgilim minyondu 1.55 atesın bulunduğu zamankıde 1.65 ti ortaydı
Yani demem o ki insan sevince özellikle erkekler çok önemsemiyor boyu.. Gerçekten kalbe deger verenlerden bahsedıyom..
12 Yorumla- +1 yıl
Yani uçana kaçana giriştim diyorsun. Bir zevkim, bir çizgim yok. Geleni değerlendiriyorum. Abaza ruhluyum. Nefes alsın yeter diyorsun
- +1 yıl
@AliceSultan bu yazdıgım dan bunu nasıl cıkardın? Ben hayatına bırını kolay alabılen bırı degılım.. Yoğun Duygular, hani onu görünce pırpır atan kalp, yuzun gelen sacma tebessüm bunlar sana birşeyler hatırlatıyormu? Şu kitabın kapağından okumasını bırakırsan sende belki sevince insanın karsısındakının boyunu onemsemedıgını farkeder sın..
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle ki"bodur tavuk her zaman piliçtir"diyorum ve minyon elbette...
12 Yorumla- +1 yıl
ama öyle ya :)
+1 yılNefes alan kadin cogu erkege bakarsak dnbdbd
11 Yorumla
+1 yılYemekte kimyon kadında minyon derler, 189 boylu biri olarak minyon diyorum. <3
11 YorumlaMinyon kız derler manken gibi kızlara tav olurlar aslında sjwjwjwjjwjwuu
12 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Benden uzun olmasını istemezdim, ki o durum da benim boya oranla zor olduğuna göre minyon candır diyelim.
20 Yorumla
u +1 yılKadın olsun da sjjs
22 Yorumla- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL
nefes almadimi olmaz. nefes almasi onemli 😂
+1 yılFizik olarak kendime yakın bir kadın ararım elbet. 186 78 profilli bir erkeğim. Minyon kadın severim ama boyu en az 175 cm olmalı.
116 Yorumla- +1 yıl
O minyon olmuyor yalnız :D
- +1 yıl
@Merveniiizz Ama şöyle de bir şey var.186 78 profilli bir erkeğin yanında minyon kalır. Çok da kısa istemiyorum ne yapayım yani.
- +1 yıl
Türkiyede 1.75 boyunda kaç kadın var 😅 1.68 desen hadi oda pek yokta bu ülkede kısa olsan mesele uzun olsan yine mesele boy takıntısınįn en yaygın olduğu ülke
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız 1,75 var olmaz olur mu ya. En basitinden ablam 1,75 ya. Ama ensest olmadığım için onunla çıkma şansım yok tabii.🤣😂😁
- +1 yıl
Sizin genetik uzun azınlıktansınız genel olarak 1.50 veya 1.60 çoğu kişi kısa olmayı sevmemin tek yanı elbiseler kısa olmuyor
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız Ya kısa boylu kızın da ayrı bir seksapalitesi oluyor ama bir çift olarak yan yana durduğumuzda görüntü olarak 186'lık bir erkek olarak yanımda 1,60'lık bi sevgilimin olması benim için bir problem değil. İnsanlara çok garip bir görüntü olarak yansıyor. Bizi birbirimize yakıştıramıyor kimse.
- +1 yıl
Edi büdü gibi bana da biraz komik geliyor ama kimisi de yakışabiliyor kimya meselesi
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız Esasında önemli olan boy pos değil çiftlerin duygudaşlığı, birbirlerinin ruh ikizi olması, birbirlerini doğru anlaması, birbirlerine sadık olmaları, birbirlerine güven telkin etmeleri, birbirlerini anne/baba gibi davranıp yönlendirmek yerine sevgili/eş olarak yoldaşlık etmeleridir.
- +1 yıl
Tabii biz insanlar ilk boya tipe falan bakıyoruz ama asıl önemli olan söyledikleriniz
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız Kesinlikle öyle. Ayrıca dünyadaki bütün akıllı, zeki insanlar kısa boyludur biliyor musunuz? Benim gibi uzunlar, ben de dahil olmak üzere aptalın önde gideni ha.
- +1 yıl
Boyla ilgisi yoktur her şey ahlaka kişiliğe bakar kendini geliştirmeye
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız Ahlaklı oldum para etmedi, kişilikli oldum yine para etmedi, çalışkan oldum yine para etmedi. Akıllı oldum diyemem bak. Eğer akıllı olabilseydim hepsi bana kazandırırdı. Ahlak da, kişilik de, çalışkanlık da.
- +1 yıl
@Sorusorandedektifkız Çıkıyorum ben iyi geceler sana.
- +1 yıl
Ne başarılı zengin veya yakışıklı insanlar var ama işte ahlakları yok mutlu edemezler yani başarıda bir yere kadar tabii olmalı başarı ama bununla egolanmak iğrenç bir davranış günün sonunda ahlaklı kalabilmek en değerlisi bence
- +1 yıl
Özgür olabilmek insanı mutlu eder birilerinin hareketlerine davranįşlarına bağlı kalmamak başarılı olmak önemli ama kendin için birileri için değil
- +1 yıl
Size de iyi geceler 👍🏼
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılBiz erkekler maymun. Istahliyiz ne istediğimizi aslında bizde bilmiyoruz
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılFiziği ge biraz da yüzü güzel olan tercihimdir
10 Yorumla
+1 yılUzun varsa uzunu seçerler bence. Ama boya takılmayanlar da var
19 Yorumla- +1 yıl
@primadonna_girl ama kadınlar aşırı o konuda takıntılı biz her ne kadar önemsemesek te sizler çok önemsiyorsunuz keşke sizler de bizim gibi olsanız
- +1 yıl
Kadınların büyük çoğunluğu takıntılı bu konuda maalesef
- +1 yıl
Sende öylesin sanırım
- +1 yıl
Benden kısa olmadığı sürece sorun etmiyorum.
- +1 yıl
@primadonna_girl sen kaçsın ki
- +1 yıl
@Universe99 1.63
- +1 yıl
Kaç olsa istersin min ve max
- +1 yıl
@Universe99 1.65 - 1.80 arası olabilir. Çok uzun olanlara kendimi yakıştıramıyorum ama seversem sorun etmem.
- +1 yıl
@primadonna_girl güzel düşüncelerinden dolayı ilgi çerçeveme hoş geldin seni yakından tanımak ikimize de iyi gelebilir ne dersin ki :)
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yıl1.70, 1.75 arası boya sahip bir kadın bence gayet yeterli
10 Yorumla Hemcinsim açısından kararsız kaldım. Oyum kararsız. 😃
10 Yorumla
+1 yılminyonlar daha sevimli ve sicak kanli olduklarindan sanirim. yani ben bu yuzden severim minyon kizlari. bide yatakda cok kullanisli oluyolar evirip cevirmesi kucakta tasimasi kolay diye sjsjsjjsjsjd
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılGörselde en sağdaki orta uzun olan 😄 minyon pek bana gelmez iriyim baya
10 Yorumla
+1 yıl170 olduğum icin artık üzülür durumdayım neden mi Herkes minyoncu olmuş ve bu güzellik algıları vs yüzünden insanın iyice özgüveni düşüyor :(
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. orta olmalı. her şeyin ortası güzel görünür. çok uzun da kötü çok kısa da. minyon takıntım yok bence orta boy iyidir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılUzun boylu olsun ama rahat evirip çevrilsin aynı zamanda çok güzel olsun böyle bir şey işte. Aslında güzel olsun kalbi iyi olsun yeter
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kişiden kişiye değişir. Çoğunluk ne düşünüyor bilmiyorum, umrumda da değil.
10 YorumlaBen minyon seviyorum açıkçası benimle arasında fark olması lazım yani yoksa zaten kadınlarda sevgilisinin genelde göğüsüne yatmayı omzuna yatmayı seviyor 😂😂
10 Yorumla
+1 yılUzunun oldugu yerde minyona kim bakar kisa boylular haric
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılÇokta uzunlar pek sevilmiyor kadın dediğin hafif minyon olacak sevilsin ele gelsin fkkfk
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYemekte minyon
Kucakta kimyon demiş atalarımız
00 Yorumla tabiki uzun boylu ve balık etli ama nasibimize düşmedi işte napalım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılKısa kadın iyidir iyi fazla yer kaplamaz 😂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.
+1 yılGenelde minyon istiyolar ama git bak takip ettikleri kaydettikleri fotoğraflara :D
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBoyu boyuma huyu huyuma uygun olsun diyorum 😊😊
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Genel bir tercih yok, karakter önemli
11 Yorumla
+1 yılNefes alsın yeter
110 Yorumla- +1 yıl
Evlilik vakti geldi seçme şansım yok 😂
- +1 yıl
Öyle maalesef evde kaldım
- +1 yıl
😞saçlarım beyazları😂
- +1 yıl
Öyle ama yinede takıyorum
- +1 yıl
Smjdjd çirkin durur🥳
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOnlara nefes alsın yeter
11 Yorumla
+1 yılNeredeyse tüm kızlar benden kısa 🤣 no problem
14 Yorumla- +1 yıl
ne için uzun boy için mi
- +1 yıl
sende ressamsın işte :S
+1 yılbenim boy takıntım yok
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler genelde minyon seviyorlar galiba
11 Yorumla
+1 yılMinyon tercih ediyorlar ama geneli kendilerinden kısa kadın istiyor
10 YorumlaYani genelde hep uzun boylu erkekler minyon kız istiyor nedenini bilmiyorum ama bence yanındayken kendini daha güçlü daha erkeksi hiss etmesi için ya da hoşlandıkları için.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Huyu huyuma olsun derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Minyon bence
22 Yorumla- +1 yıl
@27esmerim sen nasılsın
- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yıl@Alfia tercihimin sorusunu cevapliyorum bence yeterli bir cevap 😉
02 Yorumla- +1 yıl
Boyun kisa olsun sevgin uzun olsun 😉
Erkeğe göre değişir diye düşünüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılMinyon minnoş kadın severim 😁
10 Yorumla
+1 yılBence minyon seviyorlar.
10 Yorumla
+1 yılGenelleme yanlış ama çoğunun minyon
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılortadaki siyahlı gibi baskan
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Erkeğin boyuna göre değişir.
10 YorumlaBeğendikten sonra fark etmiyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılNefes alan cilveli kadınlar
11 Yorumla- +1 yıl
@TokEvinAçKedisi_ sende hepsi var
yaşı da boyu da benden küçük olsun.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 518 cevap paylaştı.
+1 yılOrta ayar iyi
10 Yorumla - Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 