Kız arkadaşımı fakir diye terk ettim çünkü açıkçası aileme yakıştıramadım ve aileme söylesem ondan utanırdım iyi yaptım mı?

İyi yaptım mı sizce arkadaşlar dk başı beni aramaya başladı ama ileride ondan utanacağım da bir gerçek
Kız arkadaşımı fakir diye terk ettim çünkü açıkçası aileme yakıştıramadım ve aileme söylesem ondan utanırdım iyi yaptım mı?
Cevapla