Ehh bee rengarenk yollar 🌈 kızım bir yerinde dur artık hep' te süper olunmaz ki canım 😂
# Meyveli soda getir Sebastian hazmedemeyenler var 😂😂

Kadınlar ne istediğini biliyor. Kadın beyni hem güvensizliği almalı hem de güveni almalı. Bir gidip bir gelmen gerekiyor. Ben çok kızla gezdim, kadını kendine bağlayıp hiç oralı değilmiş gibi davranman gerekiyor.
Kadın hem ulaşmak istediği hem de asla ulasamayacagi kadını istiyor.
Birçok erkek kadınlara bağlandığı için hata yapıyor. Kadınlar bağlılıktan nefret ediyor, çok fazla ilgiyi sevmiyorlar
Kadınlar ortalık malı olmayı ister, biraz onunla takilayim biraz bununla. Sevgilisi olan kızlar bile dönüp bana bakar ortalama bir tipim olmasına rağmen, çünkü kadın sıkılıyor yanındaki adamdan.
Kadınların kadın olduğu çap çok gerilerde kaldı artık. Seneler oldu gerçek bir kadına raslamayalı. Şu 2-3 paragraf mesaj alıntısı bile kadının geldiği noktayı çok iyi özetlemekde. Gel e böyle bir kadın ile güvenerek hayatınızı planlayın. Oysa aşk sorumluluktur, ciddiye alınmalı ve herkes ile de yaşanmamalıdır. Hakeden ile, aşkı ciddiye alan ile, gerçek adam, gerçek kadın ile olmalıdır aşk... Ve dip not:Kadını kadın olmayan hiç bir aşk bir adım öteye gidemez!''
Meyvalısı, dadesi, Narlısı hiç farketmez. Yerli yersiz soda içirmesin kimse kimseye. Sende içme, sonra miden uf olur...
Tabii ki kızlar bilemezler! Bi tanesiyle 5 hafta kadar konuştum bana sürekli çok iyisin çok eğlenceliein çok romantiksin çok mutlu edersin ay keşke ben de böyle biri bulabilsem falan abartısız 15 kere falan söylemiştir sonra bana beni engelle dedi s. git yazdım ajdjd
Cevap
46Cevap
Bence erkekler hastane istediğini bilmemek değil ne istediğini biliyor ama istedikleri şeyi yanlış.
Bence kadınlar ne istediğini bilmiyor erkekler desen zaten kadınları anlayacak zeka da yok onlarda :D Günaydın ablam 🤗
Günaydın canımın içi hoş geldin 🌺🌿🌺
Yoruma gelicek olursak belli bir yaşa kadar insanın kişiliği oturmuş olmaz oyuzden de ne istediğini bilmez özellikle de 18_24 yaş arası bir geçiş dönemi olur belli bir yaşa ve olgunluğa ulaştığın zaman daha sağlıklı kararlar verirsin ne istediğini bilirsin kendini daha iyi tanırsın ve ona göre davranış sergilersin erkek içinde öyledir
😂😂 çok mükemmel varlıklar değilmiyiz ama 😂
Başımızdan eksik olmayın.
Sağol sağol Allah razı olsun 😂 inşallah
Erkeğin suçu yok bence kız ne öyle diyor ne böyle yani mutlu etmenin bir yolu yok 😄 isterse takla atsın yine olmaz 😄
O kadınına göre değişir. Sen şimdi 18 25 yaş arasındaki birisiyle birlikte olursan o kişi ne istediğini bilmrz daha kişiliği oturmamış olur mantıklı düşünecek yaşta olmaz ama belli bir yaş seviyesine gelen bir kadın kendini keşfeder ne istediğini bilir mantıklı düşünür ve hareket eder insanı her anlamda yormaz çünkü kişiliği oturmuş olur
Vala yaş kaç olursa olsun kadınlar anlaşılamaz mutlu edilemez 😄😄
TM peki öyle diyorsan öyledir saygı duyarım 🖐️🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
Teşekkürler 🙏
🙋🙋🙋
Böyle olunca sinir bozucu oluyorsunuz. Onun dışında resmen bir sanat eserisiniz tek kelimeyle.
Ya böyle bir konuşmaya bslrn bile sinir olurum senin olman çok normal bir kadın ne istediğini bilmiyorsa hem seni üzer hem kendini
Kadınlar ilgi istiyor
Erkekler kestirmeden gidiyor
Uykum geldi ben yatıyorum
😂😂 yat zibar yatağın yorganın bol olsun
Kadın milletini şeytana sormuşlar şeytan demişti bende anlamıyorum
Deme öyle deme öyle incindimmm 😂
Öyle ölmeyiz füze atsaydin keşke 🤣🤣
O kadınina göre değişir genç adam , nasıl her erkek aynı değilse kadında aynı değildir
Ya bu konuşmayı yapan kişi büyük ihtimalle ergendir zaten belli bir yaşa gelmiş kişiliği oturmuş bir kadın bu tarz diologlara girmez zaten
Sen bilmezsin de ben bilirim ama
Kadınlar bilmiyor bence
Adam gibi adam, dürüst, sadık, efendi erkek istiyoruz diyorlar
Öylesini buluncada nankörlük, vefasızlık yapıyorlar, üzüyorlar
Birde böyle istiyoruz deyip nerde şerefsz, pslik varsa onlara aşık oluyorlar
Cevap kadınlar
Sebebi tabular
-- sevgilimin yaşı benle yaşıt o yüzden kendimi veremiyorum
-- sevgilim benden 3 yaş büyük bu idealmi
-- benden küçük yaştan erkekle evlilikmi olur
Erkekler: ben bu kızı çok sevdim
-- kanka ama 50 yaşında
-- hangi yaşta olursa olsun ben onu tabularla yaftalamam
Bu genelleme midir yoksa çoğunluk benlemidir
Ama arkadaşlar bence genellemedir
Adam ipin ucunu kaçırmış, kadında biraz sahip çık demek istiyor ama o adamdan ne köy olur ne kasaba, bence bu gidişle adam boynuzu yermi takarmı
Erkekler kadınlar genelde ilişkide ayağı yere basan akıllı hareket eden taraftar saçı uzun aklı kısa gibi düşünceler le küçümsemek aptallık dir
Tam olarak öyle değil aslında o her kadın için geçerli değildir
Orası öylede çoğunluğu akıllı selim hareket eder
Aynen öyle o biraz kadının ahlakıyla yetiştirilme tarzıyla kişiliğiyle alakalı bir durum
Aynen canım çimen gözlüm
🤗🤗
Sedalar şu mervelerin yeni versiyonu mu acaba 😄
Merveler öldü yaşasın sedalar
Merveleri yaşatanlar da vardır haklarını yemeyelim şimdi ahaha
Cogu insan bilmiyor sanal aleme takılmaktan boş vakit geçirmekten reeli yaşamayı unutmuşlar.
Çok haklısınız ben tam anlamıyla öyle oldum mesela eskiden birisiyle oturup kahve içeyim dertleseyim muhabbet edeyim okadar çok severdim ki birisine gideyim ya da birisi gelse de bir çay koyup içsem diye düşünürdüm oysa ki şimdi tam tersi insanlardan kaçıyorum çünkü herkes okadar sahte iki yüzlü ve nankör ki anlatamam kime ekmek versen elinden tutup iş güç sahibi yapsan ilk seni harcıyor bu tecrübeleri yasaya yasaya da her geçen gün uzaklasiyorsun herkesten
Akrabalarımin çoğunu bütün sosyal medya hesaplarımdan engelledim mesela bunu yıllar sonra yaptım gözlemleyerek yaşayarak çokta gerek yokmuş onlarla içli dışli olmaya çünkü hepsi yüzüne gülüyor ama düşmen içinde fırsat kolluyor gereksiz bir kalabalıkmıs hayatımda şimdi ailem ve üç tane samimi arkadaşım dışında herkesle mesafe koydum şu iki üç yıl içinde okadar değiştim ki ben bile bazen kendimi taniyamıyorum brn nasıl böyle oldum diye kendimi sorguluyorum şimdi yalnızlığı daha çok seviyorum yalnız kalmayı yalnız kahve içmeyi çünkü huzuru bu şekilde yakalsyabildim. Az insan çok huzurmus meğer ki ben bunu geç öğrendim çünkü kime canım desem canını almak istiyor belli bir yaştan sonra da gönlün yoruluyor herşeyi akışına bırakıyorsun artık
Aynen menfaat dünyası , sahtekar ve karaktersiz insanlar çevremde. Herkes isi olana kadar var sonra yoklar. Az ve öz insan hayatımda. Beklenti olmasın , kendi gibi olsun , sevgi dolu, samimi olsun. Saygı her daim , güzellikler daim olsun. Güvensin , güven duyalim. Ölümlü hayat hepsi boş. Az ve öz insan. Sizinle aynı fikirdeyim. Sağlıklı , mutlu , huzurlu olun her daim.
Aynı şekilde bu prensibimi burada da uyguluyorum ilk günden beri cizgim ve duruşum da busekikde oldu herkesle konuşurum ama herkesle samimi olmam yorumlarda konuştuğum bayan ya da erkek hiç kimseyi özele taşımıyorum yorumlarda konuşup yorumlarda bırakıyorum çünkü sahte samimiyetleri seven birisi değilim az öz insan severim hayatımda oyuzden de herkesle o mesafeyi koruyorum ve yorumlardan öteye kimseyi gecirmiyorum ilk günden beri duruşum bu şekilde böylesi çok daha iyi kafam rahat oluyor ben mizah amaçlı kullanıyorum burayı iki makara yapıp çıkıyorum kimseyle işim olmaz kimseyede zararım ya da saygısızlığım olmaz
@fairtail aynen öyle ama bunu anlayabilmek için yaşamak tecrübe etmek gerekiyormuş bende işte yaşayarak tecrübe ettim ve herkesten herşeyden uzaklaştım keşke şimdiki aklım bir 10 yıl öncesinde kullansaydım bu kadar uzulmeseydim şu insanoğlu kadar nankör bir tane varlık yok oysa insan önce kendine değer vermeliymiş sen kendine değer vermezsen başkası hiç vermiyor 🙋🙋
Bilge abla 🤣🤣 yok be gülüm ne bilgeliği sadece ysanmişlikların verdiği tecrübe diyebiliriz hayattaki en büyük kusur kendini kusursuz görmektir Ögrenicek yaşayacak okadar çok şeyimiz varki hergun yeni şeyler öğrenip yaşıyoruz önemli olanda bu zaten öğrenmeye açık olmak hatalarıni eksiklerini görmek kabul etmek hatalarından ders çıkartmak belki bir kelimeyle gönül almak Kırdıysan özür dileyebilmek saygı duymak asıl erdem budur işte
Her şey bir yana sizinle konuştuğuma sevindim. Hayata dair bakış açım sizinle aynı. Benim gibi insanların olduğunu bilmek mutlu etti. Ama giderek yasamim daha izole bir hal almaya başladı. İyi ki varsın güzel yürekli hanımefendi. Sizinle çok uzun sohbet etmek isterdim. Belki bir gün konuşuruz.
Teşekkür ederim 🙏🙏 o sizin nezaketiniz benlik bir durum yok her şey karşılıklı olur saygıda sevgide
🙋🙋🙋
Olgun hayatı yemis yutmuş insanlar ne istediğini biliyor diğer çocuksu cahil insanlara ayrılan zamana yazik oluyor
Jddhhdj bu konuda az seven kişiler karasiz fikrim. Cinsiyet ayrımı değil de... Ne istediğini bilmiyor sevmeyen kişiler...
Kadınlar biliyor erkekler gram anlamıyor haha.. bir adam vardi bakk mala anlatır gibi anlatacaksın diyordu çok haklı 😃😂
Kadınlar ne istediğini bilmiyor tatlım burada kafalar gidiyor geliyor 💕🌺🌺tebrikler süre soru süper girl 👏🏻👏🏻
Kadınlara yalan atmiycaksin net olucaksin bunu yaparsan bu konuşma olmaz olursada yol ver gitsin kadına
Resme bak sjdjs
Hangi resme 😂
Çok güldüm zaten 😂 çok mükemmel varlıklar değilmiyiz ama 😂😂
bence kadınlar bilmiyor
Hımmm neden sence bilmiyorlar
bence hep hayal gücü zorlama kriterleri oldukları için
mesela hiçbiriside çıkıpta ben karaktere bakıyorum tipmiş parasıymış umrumda değil beni koşulsuz şartsız sevmeli diyen kadın hiç görmedim
öyleleride bence hiçte yok 27-28 yaşa kadar hep kaslı erkek olsun serseri ruhlu olsun parayı ezdiren erkek olsu nvs isteniyor
hiç sevgilim olmadı bu yaşa kadar bazı duyguları hiç yaşayamadım
Bilmeyen çok.
Neyi bilmeyen
Erkekte çok ama Mete
Kadınlar duygusal yaratıldıkları için karmaşık bir ruh haline sahip olular duygu degisimi çok yaşarlar erkekler gibi değildirler ve her duygu geçişlerini istemsizce yüzlerine davranışlarına konuşmalarına yansıtırlar bu yüzden de çok karışık görünürler
Sen ben haric bazi kadın ve erkekler bilmiyor.🤣🤣
Aynen biz biliriz 😂 biz bilmiycezde kim bilicek bee 🤣
Kadınlar bilmiyor bence ya da benim özel guclerim bu kararsizlik
Erkekler, ama kadınlar da toksik bile aptalca aşık oluyorlar, mantık o an kayboluyor
Standart patavatsız mesajlar yazmasan ayrı dert yazarsın ayrı dert en iyisi bekarlık kafan rahat
bence kadinlar bilmiyor ani kararlar degistirip hormonlari yerinde cok durmuyor
Ne istediğini bilmeyen kadın bence tehlikelidir. Ne istediğini bilmeyen erkek ise bal arısı. Ne istediğini bilip bilmemek karakteristik bir şey bence cinsiyet fark etmeksizin.
Bence kadınlar ya çünkü erkek izin verse suç izin vermese gene suç
Kadınlar ne istediğini iyi biliyor çünkü çok akıllılar 😊
Kadınlar bence sosyal aglardaki aşk meşk istiyorlar
Kadınlara yüz vermemek lazım.
Bu bir kamu spotu dur 🤣🤣
Kadınları anlamak pek mümkün olmuyor
Peki anlamak için çaba sarfettin mi genç adam
Sarf ettim tabiki ama mümkün değil gerçekten %90 ı mümkün değil
Doğrudur TM peki görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
Ben teşekkür ederim
🙋🙋🙋
İki tarafta bilmiyor.
Kadınlarda erkeklerde biliyor erkekler çekingen oluyor türk kızlarının beklentilerinden
İki ucu b*klu değnek
Aynen öyle 😂😂
Kadınlar
Neden kadınlar peki genç adam
Boylelerini dovcen
😂😂 dene öyle deme öyle
Kocan sana , ne bicim kadinsin lan az kadin ol da erkegine sahip cik dese ne tepki verirsin
Şimdi bu görseldeki kişi bellji daha yaşı genç burdan o anlaşıyor çünkü belli bir yaşa olgunluğa gelmiş kişiliği oturmuş insan bu şekilde tavır sergileniyor çünkü ne istediğini biliyor daha aklı başında hareket ediyor sen şimdi özellikle 18 _ 25 yaş arasindaki bir kızdan bu olgunlu beklemen yanlış olur çünkü onlarda ne istediğini bimyor çünkü sürekli fiklirkeri beğenileri değişiyor o belli bir yaş sonrasında zaten o kişilik oturmuş oluyor
Çoğu Erkek Utanıyor A Utanmazsalardı Var ya Çoğu Kizdaki Öz güveni Ne Hale Getiriyordum 😄
Kadınlar ilgi ve şefkat ister erkek verir kadın daha çok ister bu sefer erkek ters teper veriyorum olmuyor diye pes eder
Deneyimli insansınız
Gerçekten bilemeyenlerle dolu etraf..
Zaman değişiyor istekleri de değişiyor herkesin
Kadınlar ne istediklerini biliyor kesinlikle
Bazılarının kısıtlanmak hoşuna gidiyor
Yok çok saçma varlıklarız bence özellikle kızlar
Kadınlar üstelik istekleri de bitmez
Kadınlar
Erkekler.
terazi burçları
Kadınlar tabikide
Erkekler daha net
Kadinlar
Erkolar kapatilsiiiin
Kadınlar bence
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
iki tarafta
Erkekler
Anladim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?