Sevgilim bana buluşalım demiyor hep benim dememi bekliyor. Neden?

sevgilimle 1 yıldır sevgiliyiz 1 kere bile seni özledim ya da buluşalım demedi, hep ben zorladım buluşabilmek için kendimi ona alıştırabilmek için arkadaşlarına buluşalım diyebiliyo bana dememesi ondan soğumamam neden oluyo sorduğumdada yapamıyorum beni anlamıyosun gibi sözler kullanıyor çok yoruldum artık zorla yanımda tutuyormuş gibi hissediyorum beni sevmiyosun dediğimde seni seviyorum diyebiliyo buluşmalardada samimi ama nedense buluştuğumuz günün üstünden aylar geçse bile tekrarını istemiyor.

Sevgilim bana buluşalım demiyor hep benim dememi bekliyor. Neden?
Cevapla