Sevgilime söylemeden üç erkek arkadaşımla gezmeye gittim, iyi yapmış mıyım 😀?

Sevgilimin işleri çok yoğun olduğu için gidemiyorduk, sonra arkadaşım teklif etdi şehir dışına gezmeye gidelim mi diye bende kabul etdim

O gün telefonu da uçak modunda koydum kimse ulaşamadı hdjfksjdjkajdj

Sevgilime söylemeden üç erkek arkadaşımla gezmeye gittim, iyi yapmış mıyım 😀?
Cevapla