Sevgilimin işleri çok yoğun olduğu için gidemiyorduk, sonra arkadaşım teklif etdi şehir dışına gezmeye gidelim mi diye bende kabul etdim
O gün telefonu da uçak modunda koydum kimse ulaşamadı hdjfksjdjkajdj
Sevgilimin işleri çok yoğun olduğu için gidemiyorduk, sonra arkadaşım teklif etdi şehir dışına gezmeye gidelim mi diye bende kabul etdim
O gün telefonu da uçak modunda koydum kimse ulaşamadı hdjfksjdjkajdj
sevgilisi
Jdhcjsjcjjs iki yıl önce bıraktığı kötü alışkanlığıni yapmış o gece
Sevgiline söylemeliydin
Söyledim dndbjs ama geldikten sonra
Cevap
10Cevap
Telefonu uçak moduna almasan aslında ulaşılabilir kalsan iyiymiş ama haklıyken haksız konuma düşmüş olabilirsin.
Sen herkesle gez ama bana bi günaydın deme, kırıldım. :D
ya yokluğunu fırsat bilip seni boynuzladıysa
O öyle şeyler yapmıyor ya çok seviyor bxhcjs
ben iki gün teyzemlere gidince başkasıyla olmuştu p*ç
Ohaaa mk
kadınıda tanıyordum birde okuldan bir çocuğun yengesiydi
Bide evli
evet
Aferim al bu da madalyan sjhd
Yiaaaa 😂😂😂😂
Tebrik etmemizi bekliyor heralde.
Ivitt djjdjs
3 erkekse sıkıntılı
Hayırlı işler o zaman
Sevgilin ulaşmayınca bir şey demedi mi
O gün delirmiş dhhfhshdh
Sakinleşince konuştuk tekrar eskisi gibi olduk
Bana çok şeytansin diyo jdhcjsjcjjs
Yazık üzüldüm
Bendeeğğg 🥲
Kiayamadigm tekrar geri döndüm dhchjs
İyi yapmışsın öp bir de acısı dinsin
Mucks
Bol şans
Spasibo
Peki bişeyler yaşandı mı? Önemli olan o 😂
Yemin ettirme şimdi gunaha girerim dhhdjsnxb
Oha 😂 3 kişiyle mi.
Yok daha nelrr
Ama bişeyler olmuş anlaşılan 😂
Güzel senaryo….
inanasım gelmedi ….😅
iyi yapmışsın afferin
😌
Düşman başına
Ne yaptınız
Gezdik tozduk sjdjak az buçuk içtik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?