Yıllar sonra eski sevgilimi görünce neden çok kötü hissettim? Üstelik unuttuğumu düşünüyordum?

Lise 3'te sevgili olduk 8 yıl çıktık. Her neyse olmadı ayrıldık, o beni bıraktı. Ben onu çok seviyordum, ailemle tanıştırdım, yakın çevremin nişanına, düğününe götürdüm. Çok anılarımız vardı zaten çok zor atlattım bu süreci. Her neyse ben onu kafamda bitirdim, uzunca da bir süre geçti ama geçen yolda giderken bir baktım karşıdan geliyor çok da mutluydu hiç değişmemiş aynı ifade, yüz içim çok kötü oldu eve gittim hemen üstelik bir yere uğrayacaktım böyle anlatılmaz bir his oldu içimi böyle anlık yaktı gibi içime ağırlık çöktü eve gittim televizyon açıyorum balkona çıkıyorum hiç iyi gelmedi sonra uyuttum kendimi zorla. Niye böyle oldu ki gerçekten bitirdiğimi düşünüyorum ama resmen dizlerim titredi

Yıllar sonra eski sevgilimi görünce neden çok kötü hissettim? Üstelik unuttuğumu düşünüyordum?
Cevapla