Sevgili olduğum kişi ilk başlarda iyidi sonrasında çok değişti kötü biri olmaya başladı neden?

2 yıllık bir ilişkimiz vardı kendisiyle ve o 2 yıl cidden çok güzeldi bana cidden değer veriyordu üzüldüğümde ağladığımda kısacası her şekilde yanımda oluyordu ama sonradan beni aldattığını öğrendim bunu da bir kız ile mesajlaşırken gördüm arkadaşım dedi ama bana kiminle konuşuyorsa derdi bende ona derdim ama o kızdan bahsetmemişti sonra bende ayrılmak istedim ayrıldık anlaşmalı bir şekilde bir süre sonra kendisi beni unutamadığını beni sevdiğini söyledi ben kabul etmedim tekrar beraber olamayacağımızı belirttim daha çok peşimde olmaya başladı geçen markete gidiyordum mesela o çıktı karşıma şans vermediğim için tartıştık hatta kolumu sıktı eve geldiğimde morarmıştı yani ne yapacağım nasıl kurtulacağım bilmiyorum bana fikir verirseniz çok mutlu olurum cidden nereye gitsem peşimde ve zarar veriyor bana

Sevgili olduğum kişi ilk başlarda iyidi sonrasında çok değişti kötü biri olmaya başladı neden?
Cevapla