Sevgilimin hep iyi olduğunu düşündüm sonradan gerçeklerle yüzleştim böyle olan var mı?

Bu durum hayatımdan çok şey alıp götürdü hayat beni çok geriye attı aşık olmak aptal olmakmış...
Sevgilimin hep iyi olduğunu düşündüm sonradan gerçeklerle yüzleştim böyle olan var mı?
Cevapla