Flört işleri bana yorucu geliyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kimseyle tanışma isteğim yok hiç sevgilim olmadı şu zamana kadar anca internette 3-5 günü geçmeyecek şekilde konuştuğum birkaç kişi oldu sıkıldığım ve o karşıma gelen kişilerde bir elektriklenme olmadı ya da beni iyi hissettirmediler ne bilim hepsi birbirinin aynısı masajları attı o kadar ve benim de mesaj atasım bile gelmedi başlamadan bitti konuşmalar hayalimdeki kişi ilişki flört çok farklı ama çok değişik kişiler denk geliyor sanki çabalamıyor bile sanki erkekler ve cidden biriyle tanışırken yük biniyo gibi hissediyorum üstüme ama bir taraftan beni seven sahiplenen karşılıklı aşık olduğumuz bir sevgilim de olsun istiyorum ama bu şekilde sizin de az çok tahmin ettiğiniz gibi olmuyor napmalıyım ben beni suçlayacaksanız hiç yazmayın rica ediyorum suclanmaya değil yardımcı olunmaya ihtiyacım var kafam zaten aşırı karışık çıkmazda gibiyim bir döngü halinde hep aynı şeyler...
Flört işleri bana yorucu geliyor, ne yapmalıyım?
Cevapla