Öteki türlü , ıy hem çirkin hemde benle iletisim kurmaya calisiyor derler bence
Bunu dedirtmemek icin tum erkeklere suratsiz davraniyorum , dogru mu yapiyorum
Bunu dedirtmemek icin tum erkeklere suratsiz davraniyorum , dogru mu yapiyorum
Her erkek aynı değildir zaten. Çirkinsin diye öyle davranan erkekler öncelikle batsın. O kadar da suratsız davranmana gerek yokmuş aslında, yani mantıklı değil arkadaşım. Senin galiba yanında birisi olmasına ihtiyacın var sanırım.
Yani şunu diyorum
Mesela sen bana güler yüzle yaklaştın veya öylesine muhabbet açtın.
Ben bu noktada soğuk ve umursamaz davranırım dedim.
Yanımda biri olsa bile onu elimde tutamam kesin beni aldatır.
Pek güzel sayılmam ama akıllıyım.
Boş hayaller kurmam
Siz nasıl hissederseniz hissedebilirsiniz, ancak hareketleri, tavırları, bakışları ve sizinle konuşma tarzı sizden hoşlanıp hoşlanmadığını belli eder aslında ama şu devirde erkekler artık dış görünüşe aldanarak insanlarla çıktıkları için bu size de kötü yansımış bellidir. Gayet iyi bir karakteriniz olmasına rağmen erkeklerin size bakmayacağını düşünüyorsanız üzülmeyin, şahsen benle çıkan birisi büyük ihtimal başkasıyla aldatsa beni şaşırmazdım.
Yok emin ol hicbir erkek oyle demez. sadece sey olabilir cirkin kizlara boyle daha rahat hareket ediyorlar ukalalik yapiyorlar cinselligi daha kolay dusunurler. yani orada sorun cikar yoksa senin dusundugun gibi kimse demez erkegin hosuna gider onlara yaklasmaya calisman. hem kendini cirkin gormende hos degil
Yani şunu diyorum
Mesela sen bana güler yüzle yaklaştın veya öylesine muhabbet açtın.
Ben bu noktada soğuk ve umursamaz davranırım dedim.
İyi biri oldiguna inaniyorsan hissediyorsan sende sicak davranirsin. veya normal davranirsin
Cevap
7Cevap
Bu ne lahana turşusu, böyle düşünme şekli mi olur blader.
ee şimdi de çirkin olduğu için iletşim kurmaya korkuyo derler :d
Yanlis bea beni de cirkin buluyorlar buyuk ihtimal cirkin denilen kizlarda kotu davraniyor yanlis anliyoruz yani bu sebepten dolayi boyle yapma
O erkek bska kiza yonelir nolcakki bu kadar basit sende baska bulabiliyosan bul yani suratsiz davran kimseye bisey olmaz
Mantık mantığını mantıksız olarak görüyor şu an bence
Bunun neresinde mantık aramalıyız
Mantıksız.
Mantıksız
Değil mantıklı değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?