Çirkin olduğumu düşünüyorum bu yüzden tüm erkeklere suratsız davranıyorum, mantıklı mı?

Öteki türlü , ıy hem çirkin hemde benle iletisim kurmaya calisiyor derler bence
Bunu dedirtmemek icin tum erkeklere suratsiz davraniyorum , dogru mu yapiyorum
Çirkin olduğumu düşünüyorum bu yüzden tüm erkeklere suratsız davranıyorum, mantıklı mı?
Cevapla