Erkekler bana çirkin diyor. Özgüvenim yerle biroldu bence guzelim :(?

Surekli cirkin cirkin diyolar.

gecen bir kiz gördük gicik oldum. Kiskanma dedi erkek arkadaş ( sadece arkadaş) ne kiskancam o kizla kendimi kıyaslamam bile dedim.
Bana bence senden daha güzel yüzü. Seninde guzel ama onun daha güzel dedi.
kizi bir gorseniz popoma kaş göz cizsem daha güzel olur. Ben ondanda cirkinsem ben intihar etmeye gidiyorum ya :(

neden çirkin der bir erkekler. Ayip degil mi :((
Erkekler bana çirkin diyor. Özgüvenim yerle biroldu bence guzelim :(?
Cevapla