




Kızla 5-6 gündür konuşuyorum tanıştığımız ilk gün melek gibiydi bir bahaneyle mesaj atmasıyla tanıştık. Sonradan resmen içinden şeytan çıktı sürekli tripleri ve saçma sapan kıskançlıkları başladı. Liseden bir kız arkadaşımı takip ettim diye demediği laf kalmadı instagramda yorumda teyzeme kalp emojisi attım diye bir sürü küfür etti. Sürekli kafasından kuruyor kıskanç değilim sen kız düşkünüsün diyor ruh hastası çıktı. Kaç kere engelledim fake hesap açıp ard arda yazıyor bir kere evini basarım bile dedi. Nasıl bi bela aldım başıma bilmiyorum kaç kere kovdum gitmiyor. Bugün de yüzsüz gibi barışmaya çalışıp fotoğrafını anneme gösterdim falan dedi yine engel attım az önce yine üşenmeden hesap açıp yazmış. Bu kızdan nasıl kurtulabilirim? Soru troll değil cidden yardım istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer