İş çıkışı gittiğim marketten birinden hoşlandım, her gün gitmeli miyim?

4 gün oldu her iş çıkışı belki bi şeyler olur diye gidip duruyorum. Sizce gitmeye devam etmeli miyim. Çiçek alırken karşılaştık her gidişimde çiçek alıyorum yine gidip çiçek almalı mıyım?

İş çıkışı gittiğim marketten birinden hoşlandım, her gün gitmeli miyim?
Cevapla