Beni herkesten gizleyen bir sevgilim var. Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bir sorum olacak aslında herşeyin farkındayım ama sormak istiyorum gene benim 5 yıllık bir ilişkim var ve bu süre içerisinde sadece çoğunlukla ağladım üzüldüm çünkü hayatında ki kişi çok tuhaf bunları saymak istiyorum bu kadar zaman olmasına rağmen ailesiyle hiç bir şekilde tanıştırmadı ve ısrar ettiğime rağmen birlikte hiç bir anımız olmadı sürekli diyor gizli buluşalım sonra o önde ben arkadadan gidiyorum diyor kimse görmesin 5 yıl boyunca sürekli yanlışlar yaptı ayrılmak istediğimde ise yeminler içip bir daha olmayacak diyordu gene bir süre sonra aynı yanlışlar devam ve en önemlisi biri beni taciz ettiğinde ona söylüyorum hiç umrunda değil elini bile kıpırdatmıyor ben ise onun için herşeyimden vazgeçtim hayalerimden düzenimden şu an sadece bir canım kaldı sevmiyorum onu artık ama gidemiyorum da artık ne yapmam lazım

Beni herkesten gizleyen bir sevgilim var. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla