Ne zaman yemek istesem hep dışarıdan söylüyor. Yemek yapmayı bilmiyor olabilir mi. Öyle ise neden söylemiyor. Bende kızdın vurdum kapıyı çıktım sizce iyi yapmış mıyım?

Ne zaman yemek istesem hep dışarıdan söylüyor. Yemek yapmayı bilmiyor olabilir mi. Öyle ise neden söylemiyor. Bende kızdın vurdum kapıyı çıktım sizce iyi yapmış mıyım?

Sevgilin akıllanmış. Bende hep sevgilim elimden yesin kafasındayken bi arkadaşım çok istediği kişi için bile alan ne yemek yapıcam uğraşıp demişti.
Sarma sardığın adam seni bırakır, atkı ördüğün adam seni bırakır, emek verdiğin kişi tarafından terkedilmeye mahkumsun. Karı da ben gibi akıllarmış elin oğluna yumurta kırılmaz. Böyleliri daha değerli oluyo
Doyur pakla sonra millete gitsin. Lazım değil dolmak istiyosa bi pizza alsın ikimizde doyalim
Akıllanmış gacılar böyledir bende akıllandım da şimdide adam bulamıyoz bulunca bütün taktikleri deniycem fjfjfjfjfj
Yakın olması dert değil bi kişi olsun tam olsun o yüzden ili merhametli biri olsun başka bişey lazım değil
Merhametliyede böyle artık kimseye inancımız kalmamıştır. Amin. Allah herşekese hayırlısını versin
💋
Yo
Atıyomuşum demekki 😊
Neyin tribindesin nefret ederim trip atan erkekten trip atan erkek dişil enerjisi yüksek erkektir
Yapmayı bilmiyor olabilir yapmak istemeyebilir olabilir trip atmak yerine adam akıllı bir rica da bulunabilirsin senin ellerinden bişi yemek istiyorum
Tarzı
Yani açıkçası hep dışarıdan yemek yemek gerçekten doğru bir şey değil Ben üç dört gün evde kaldım O sürede yedim Gerçekten tamam lezzetli oluyor kolaylık oluyor ama yani hem maddi açıdan zorlanıyorsunuz hem de bir de sağlık açısından kilo problemine neden olabiliyor
Haksızsın yani ben sevgilim olsaydı o ne seviyorsa o yemeği söylerdim sürekli. ama tabi ki de her insanın ilişkisi farklı olabiliyor. bu durumda da konuşmak lazım.
Detay okumamışsın ama yemeği isteyen benim ve hep dışarıdan söylüyor ben onun ellerinden yemek istiyorum bu yanlış mı?
Yanlış değil. ama yapmama nedenini sor bence
Sorsam utanır diye çekindim işte
Sevgilin zaten utanmana gerek yok
O utanır
Cevap
2Cevap
Haksızsın bu konuda dışarıdan yemek iyidir 😄
bilmemek değil, öğrenmemek ayıp diyerek, yemek yapmaya yönlendirin.
Haklısın ama evde malzeme yoksa haksizsin malzemeler var da yapmıyorsa çok çok haklısın
Ayrıl…. Burger King 2 kişi menü 300₺
Sevgilin seni yemek için kullanıyor🤣
Sevmiyordur yemek yapmayı zorla mı allah allahh. Sen yapıver sevabına
Niye ki senin için sipariş verirken bile efor sarf ediyor ne güzel işte 😅
İyi halt etmişsinn. Niye kız yapıyor? Sen yap yemeği de
İstemen de sıkıntı. Gel aşkım beraber yemek yapalım diyceksin :(
Bazı erkekler ağacın en sert kısmı olmayınız
O kızın sana bu yaptığından sonra kapıyı çarpıp çıkması lazımmış. Sen şükret seni terk etmediğine. Sert severlermişmiş
Senin*
Şöyle düşün abicim eskiden insanlar taşı yontup yuvarlak şeklini vermeseymiş tekerlek nasıl icat olurmuş?
Süslenmekten fırsat bulamıyorsa yemek yapmaya?
😅 Yardımcı tut hocam
Yemek yapmayı sevmiyor olabilir
Kapıyı vurup çıkana kadar haklıydın
Dedim bile
🙄🙄 ben yazdım ama yani ben söyledim=ben dedim
Ciddiye almalı mıyım :D
Teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Yani haksız sayılmaz
Sizi haklı buldum
Sen ellerin ile romantik bir akşam yemeği hazırlamadığın için haksızsın 💅😂
Belki kendisini yemeni istiyordur
yemek pişir sende
Ben sana istediğin her şeyi yapabilirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?