Nişanlımın aileme özenli davranmıyor. Nişanı atmayı düşünüyorum, ne yapmalıyım?

Nişanlandım ama nişanlımın gerçek yüzü şimdi ortaya çıkıyor hiç böyle biri değildi ya da benden gizledi o yüzünü. Her cuma ailesini ararım hayırlı cumalar diye bir kere benim ailemi aramaz hediye alırım teşekkür bile etmez bana özel gün olsun doğum günü sevgililer günü olsun hiçbir şey yok ailemin yanına gelirken sürekli eşofmanla geliyor paspal salaş ailem izliyor öyle ama çok kırılıyorum ben onunla çıkıcam diye nasıl özeniyorum kendime ailesi çingen insanlar bir şey görmemiş ufacık şeyleri bile büyük sorun haline getiriyorlar huzursuzluk tedirginlik yaratıyorlar

Nişanlımın aileme özenli davranmıyor. Nişanı atmayı düşünüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla