Konuştuğum çocuk sosyal medyada bir sürü kız ekleyince engelledim. Abartmış mıyım?

İki haftadır bi çocukla konuşuyorum. Bu hafta sonu buluşacaktık. Bugün bir sürü kız eklemiş. Bilmiyorum bana doğru gelmiyo tüm ilgisinin bende olması gerekmez mi sonuçta bayadır konuşuyoruz ve görüşecektik. Bende engelledim. Sizce doğru mu yoksa yanlış mı yaptım?

Konuştuğum çocuk sosyal medyada bir sürü kız ekleyince engelledim. Abartmış mıyım?
Cevapla