Kısa bir süre sohbetimiz oldu ben işte ona çok yakışıklısın maşallah falan dedim oda teşekkür ederim dedi Pelinsu diye bir kiz vardı o araya girince abartma o kadar çok yakışıklı falan değil dedi. Bende adam yakışıklı beğendim söylüyorum sanane dedim. Sorumu görür okursa kendini bilir o. Hesabını tekrar görürsem ilk işim sana yazmak olacak ☺️ ne yapsam senle ben ya yüzün aklımdan kaç gündür çıkmıyor. Birinin sorusunun yanıtında görsem seni diye bekler bakar oldum 😍😍❤️
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar ben bir tamam ve çok fena bir şekilde sı*tım . Adam tek lafı ile beni yere sermeyi başardı
Bu sitede biri var aşırı hoşuma gidiyor ☺️ ne yapacam ben bu adamla böyle?
Aşık olamıyorum evet ama aşk ilişkilerini ve insan psikolojisini çözmüş birisi olarak söylüyorum çoğu kişi yaşadığı travmalar yüzünden değil de karşı cinsle ilgilenmenin vakit kaybı olduğunu düşündüğü için sevgili edinmezler, Bende böyle düşünen birisi olduğum için sanırım hiç sevemem.
Sen gerçekten kafayı yemissin ama darbe hiç yememissin bu kafayla seni kullanmak oldukça kolay inşallah bulur da canini okur sende tovbe ederdin her gördüğüne asık olmamaya
@KahveSacliHeRif amacım sevdiğim adama ulasmakti belki görür sorumu diye yazdım görmesine gerek kalmadı çünkü hesabını buldum ve yazdım. Ayrıca erkek fake hesap falan da değilim
@pelinsu canım hatırlamıyor olabilirsin ama ben adım kadar eminim ona o lafları söylerken sen araya girdin abartma istersen falan dedin bende adama iyi geceler dedim
Yav amaaan ben aşk insanıyım bir kere insanın hayatta bir sevdiği eşi olmalı tamam yanlızlikta güzel ama sonuçta bir kez geliyosun ve onda da insan sevdiği olsun ister bu tek ben değilim ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Yapma kızım, yapma evladım, manyak olursun seni üzerler onuda yaşadık en kralını
Valla öyle olmaz mutlu oluruz dedim adam bana aşka inanmıyorum diyor 🤦♀️
O beni üzmedi ama ben hayal kırıklığına uğradım
Salla gülüm boş ver
Ne Pelin ne Selin en iyisi sağ elin yavrum, bunlara fazla takılma otuzbire devam
...
🤣🤣🤣off sorma başıma geleni. Baktım sorumu görmezse teker teker bütün sorulara bakicam illaki birine yanıt vermiştir
Pelinsu sevgilisiymiş di mi
Hayır ya tanimiyodur bile belki sadece aşka inanmıyorum dedi. Degisirsin belki zamanla dedim değişmem dedi baktım olmayacak zorlamadim bende
Hala aşık olabilen kişilere bende şaşırıyorum ya ben kimseden hoşlanamıyorum en son orta okulda sevmiştim..
Acı cektiysen ondan da olur. Acılar korkular kötü pskiloji insanın sevmesini engeller
Tekar aynı şeyi yaşamaktan korktuğun ya da reddedilmekten korktuğun için sevemezsin
Aşık olamıyorum evet ama aşk ilişkilerini ve insan psikolojisini çözmüş birisi olarak söylüyorum çoğu kişi yaşadığı travmalar yüzünden değil de karşı cinsle ilgilenmenin vakit kaybı olduğunu düşündüğü için sevgili edinmezler, Bende böyle düşünen birisi olduğum için sanırım hiç sevemem.
Oda senin seçimin tercihin 🤷♀️umarım hakkında herşeyin en hayırlısı olur ☺️
Sağoll senin içinde geçerli 👍
yorumlarına mı aşık oldun yoksa sorularına mı
Direk kendine olmuştum ama yapacak bir şey yok olmayacağı varmış 🤷♀️
Bak manyak olursun yapma öyle şeyler nerden biliyorsun diye sorma 😄
Oldum da zaten çok geç
Ben en son böyle birine biseyler söyledim bana Abaza dedi 😂😂🤣🤣
Erkekler öyle derken abaza olarak karsilanabiliyor evet ama kızlar için aynı şey geçerli değil diye biliyorum.
Sorununuz bu ⬇️ Biz öyle değiliz 🫡
https://www.hizliresim.com/ahe0s2e
Mahallende okulda vs yakisiklilarin neslimi tujendi
Tükendi burdan birine saplandin
Hayır ya ben onu seviyorum diğer erkeklerden banane
Sen gerçekten kafayı yemissin ama darbe hiç yememissin bu kafayla seni kullanmak oldukça kolay inşallah bulur da canini okur sende tovbe ederdin her gördüğüne asık olmamaya
Bence itiraf etmelisin belki o da senden hoslaniyordur
Evet itiraf ettim ve yazdım
Bendede aynı sorun ne yapacağım bendr bilemedim...🫤
Vayyy umarız karşı tarafta böyle düşünüyordur
Eee git açıl o zaman.
Konuş Tekrar pişman olduğunu söyle ayaklarına kapan seviyorum de
Seni istiyorum gel buraya yakışıklı deyip tut götür kolundan
Alla alla burada oyle yakısıklı kım var oglum...
@pwlinsiu bu gızlı kımden bahsedıyo
Valla bilmiyorum abi ben hatırlamıyorum ama öyle bir şey yaşanmış olabilir swlsbroxlwmx
faketır o fake hahaha
Beni niye kotulemek istesin ki
@pwlinsiu ben bu soranın amacını anlamadım.. bır mavılının yan hesabıda olabılır bu.. boş ver bee amannn...
Öyle diyorsan swbkwlxke burada zaten millet fake açıp duruyor beni sinirlendiriyorlar
ya neler var neler.. muattap olmamak ıcın mesaj kutumu kapattım
Benimki de kapali
@KahveSacliHeRif amacım sevdiğim adama ulasmakti belki görür sorumu diye yazdım görmesine gerek kalmadı çünkü hesabını buldum ve yazdım. Ayrıca erkek fake hesap falan da değilim
@pelinsu canım hatırlamıyor olabilirsin ama ben adım kadar eminim ona o lafları söylerken sen araya girdin abartma istersen falan dedin bende adama iyi geceler dedim
Bir şey sorucam @gizli üye o abartma falan diyen ben miydim
Evet canım sendin
Ee aşık olduğun kim ki
@soran tamam ınandım ... olur oyle sıkma canını hayat ıste boyle. Bızım begendgımız bızı begenmez bızı begenenı bız begenmeyız...
aşk ıkı kısılık.. karsılıklı olmadımı hep sıkıntı stres... yaşadık bunları hep
Beynine zortliyim
Sen görüş paylaşma lütfen aşktan meskten anlamazsın cunku
sorunun özeti
🥰😍😋😍🥰🖤
Ne oldu ki kötü bir şey mi dedim
biraz az kullan şunları :d
🤣🤣🤣 emoji kullanmayı severim
dam sana ne dedi de seni yere serdi.
Aşka inanmıyormus beyfendi
Bu söylediğinden başka bir şey anlamadın mı peki sana ince mesaj vermiş işte.
Anlamadım 🤷♀️ inanmıyorsa inanmıyordur altında başka ne arim?
Aşka inanmam ben sevişirim demiş.
Seviyorsan git konuş. d
seni bu kafayla çok kullanırlar bence
Kim o, merak ettim :d
Sanırım kim olduğunu anladım 😄
boş ver ya sanaldan aşk mı olur 😄
O Pwlinsiu ben miyim be
Olsa ne olacak 1 hafta sonra bitti gitti
Hayır ben ömürlük severim bırakmicam onun peşini
Ya geç bunları ya adam ergen olduğunu fark etmiştir konuşman dan belli zaten sen içinden sevmeye devam et 👋👋
İlk işin numarani vermek olsun
Yok o kadar çabuk değil oncs biraz konuşalım sonra
Umarım bulursun 😊😊
Buldum da yazdım bilee
Sevindim bol sohbetler
git konuş
Yazdım zaten konuşmak isterse konuscaz
Aşka bak bee 😂
Evet adamdan çok hoşlanıyorum ama sorumu görmez kesin 😔😔
Etiketlesene o zaman nicki yok mu
Yok hatırlıyodum bir anda unutuverdim
Ayyy gordummm koş gordummm beş saat önce bir soruya cevap vermiş 🤭🤭
Hadi hayırlı olsun
Teşekkür ederim de ben bu adamı yerim Allah'ım ya bu nasıl tatlılıktir 😍
Ama yok bı frenlemem lazım bu kadar hızlı kosulmaz yavaş yavaş hareket ediceksin
Tamam daa gitte adama yürüsene burada ne işin var 😂
Huh yazdım. Ama yazmadan bildiğim ne kadar dua varsa okuyup öyle yazdım. İnşallah güzel geçer
Sonunu düşünen kahraman olamaz 😂
Ay lütfen sende dua et yanıt versin çok istiyorum onunla konuşmayı
Bu kadar sevme üzerler seni 😂
Aşko adama yazdım meğersem aşka inanmazmis bana da yok dedi. O beni üzmedi belki ama ben hayal kırıklığına uğradım
Sen niye bu kadar inanıyorsun aşka onuda anlamadım ama 😂
Yav amaaan ben aşk insanıyım bir kere insanın hayatta bir sevdiği eşi olmalı tamam yanlızlikta güzel ama sonuçta bir kez geliyosun ve onda da insan sevdiği olsun ister bu tek ben değilim ki
Önemli olan bunun hakeden kişinin olması her beğendiğinle olmuyor o iş 😂
Ne guzel
Pelinsulndın
Ayip oluyor ama yani
Nasıl bir tip:)
Tarifi yok aşko hem karizmatik hemde çok tatlı biri 😍🤭❤️ anlatmakla olmaz
Kıskandım ya lanet olsun🤣
Boşuna kıskanmissin kardeşim adam aşka inanmiyo
Hadi ya kısmet de geç o zaman boşa kürek çekme
Amaan dedim tam doğru insanı buldum mutlu olucam her şey mahfoldu bitti yine
Hayat işte 😝
Ben o hayatın ebesini olmayan kaderimi olmayan seyimle *
Bugün bende o kafadayım ama enerji düşürmek yok hayat sürprizlerle dolu 😉
Boş hayaller
Bizenen mkkkk
Gel konus tamam. d
Derde bak😅