Kocamın kısır olduğunu sanarken ben kısır çıktım yüzüne bakamıyorum ne yapmalıyım?

4 yıllık evliyim. Çoçuk olmuyor ben sorunun kocamda olduğunu düşündüm. Hatta bir hafta önce kavga ettik ve sorun sende erkek gibi çoçuk veremedin bana desim. Ve ne biçim konuşuyorsun sorunun kimde olduğu ne fark eder amacımız sorunu çözmek dedi doktora gittik ve sabah sonuç geldi. Yurtalarım işlevini kaybetmiş. Ve sorun bendeymiş çok utandım ellerimi tuttu üzülme gereken herşeyi yaparız olmadı evlatlık alırız kurban olueum sana dedi çok utanç duyuyorum ne yapmalıyım

Kocamın kısır olduğunu sanarken ben kısır çıktım yüzüne bakamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla