Diyelim ki, artık ilişkilerde (sevgililik veya evlilik) her iki tarafın da birbirine CV hazırlaması zorunlu kılındı. Peki böylesi bir senaryoda, karşı tarafın hazırladığı CV'de neler sizin için önemli olurdu?
İlişkiler için CV vermek zorunlu olsaydı, sizi etkileyecek konular neler olurdu?
Güzel , bakımlı , iyi giyinen , yalan söylemeyen , samimi , iki kişilik özel bir dünya , beraber etkinlik yapabileceğimiz , seküler , dozunda kıskanç, kadın erkek eşitliğini benimsemiş , özgüvenli , saygı duyan