Eşimle ayrılınca biri ile tanıştım ama kafam karıştı, neden böyle söyledi?

Davamız sürüyor benimle tanışmak isteyen biri vardı henüz davam sürüyor dedim ısrarla görüşmek istedi beni çok beğendiğini söyledi ilk buluşmada öptü geri çektim tabi bişey yaşanmadı bu zamanda yuva kurmak zor barış gibisinden konuştu bende barışırsam sen olmazsın dedim hayatımda neden böyle dedi anlamadım bırak boşan kötülemek istemiyorum dedi bide hep beni konusturdu kendi bişey anlatmadı kendi ile ilgili düşünceleriniz neler kafam karıştı daha 1 kere görüştük ama daha sonrada görüşmek istedigini hatta sevgili olmak istiyorum dedi

Eşimle ayrılınca biri ile tanıştım ama kafam karıştı, neden böyle söyledi?
Cevapla