Utangaçlığım yüzünden sevdiğim adamı kaybetmek üzereyim ne yapabilirim?

8 aydır bakışma aşamasındayız. Daha doğrusu adam bana bakıyor ben utandığım için ya kafamı çeviriyorum ya da onu görünce direkt telefona falan bakıyorum. 4 gün sonra onu 3 ay göremeyeceğim. 4 gün içinde ona olan ilgimi nasıl belli edebilirim?

Utangaçlığım yüzünden sevdiğim adamı kaybetmek üzereyim ne yapabilirim?
Cevapla