Enürezis (çocuklarda/gençlerde alt ıslatma) hastasıyım. Bunu sevgilime nasıl açabilirim?

Doğuştan enürezis (çocuklarda/gençlerde alt ıslatma) hastasıyım. Sayısız doktora gittim, sayısız operasyon geçirdim ve ilaç kullandım. Nedeni hala bilinmiyor. Sabahları baya azaldı ama geceleri hala devam ediyor. Sevgilim ondan bir şey gizlediğimi öğrenmiş ve söylememi istedi. İlişkimiz ilerledikten sonra söyleyip terk edilmekten korktuğumdan her şey tazeyken söylemek istiyorum ama çok utanıyorum ve iğreniyorum kendimden. Nasıl söyleyeceğim konusunda en ufak bir fikrim bile yok. Lütfen bir fikir verin bana ben bunu nasıl anlatacağım?

Enürezis (çocuklarda/gençlerde alt ıslatma) hastasıyım. Bunu sevgilime nasıl açabilirim?
Cevapla