Kandırılmayı baştan beri sevilmemiş olduğunu nasıl hazmeder insan?

Evlilik yolundaydık baştan beri baska kız varmış aklında onu kıskamdırmak için sanırım zaten ben oldum. Ayrıdlım sevmiyorum daha önceden soğudum zaten de yediremiyorum hazmedemiyorum nasıl kabul edicem hemen o Kıza koştu. Ayrılık acısını nişanlısından ayrıldığı için değil onun için cekiyo. O kız nişanlanacakmış diye üzülüyo ben hep seni sevdim her gece seni düşündüm yazmış kızın görmeyeceği yerlere bile Yani mesela bi yoruma birine dert yanmış yani duygusu gerçek kızı ikna etmek için yalan sıkmıyo. Lütfen yüreğime bi su serpin Ya nasıl olcak ben kandılmışıık hissini çözemiyorum bi insan bu kadar cani olur mu kime güvenirim bi daha. Ben mi çirkinim diyorum ben mi gğzel vakitler gecirtemedim. Hani vicdan yaptığım ona değecekti keske söyle yapsaydım diye düşüncem yok ama ileride de ben Keşan kaçırırım bunu kesin beni sevmiyordur başka kız vardır derim şimdi bile çiftleri görüyorum Ya diyorum bu kız hak ediyo demekki napıyo acaba cok mu hoş vakit geçiriyor diyorum

Kandırılmayı baştan beri sevilmemiş olduğunu nasıl hazmeder insan?
Cevapla