Hiç kız arkadaşım olmadı 20 yaşındayım asosyal biriyim boyum 170 diye hiç kız arkadaşım olmayacak dimi ne kadar acı?

Benim gibi 170 olanlar kızların gözünde bir hiç kızlar 170 erkeği görmüyor bile ben ve benim gibiler hayatı boyunca hep mutsuz olucak ne yazık bizde sevmek sevilmek isterdik olmadı demekki bizi adamdan saymıyorlar kızlar haklılar 170 boyu kim napsın Bi, boşuna yaşıyoruz bu arada benim sevgilim olursa bile o 180lik herifi gördümü direk aldatır beni
Hiç kız arkadaşım olmadı 20 yaşındayım asosyal biriyim boyum 170 diye hiç kız arkadaşım olmayacak dimi ne kadar acı?
Cevapla