Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var ve dört kez buluştuk, yanlışlıkla birkaç kez kısık ses ile geğirdim. Duymadığını düşünüyorum ama garip kaçtığını düşünüyorum, ne düşünüyordur?
Sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var ve dört kez buluştuk, yanlışlıkla birkaç kez geğirdim. Garip kaçtığını düşünüyorum, ne düşünüyordur?
Yani bir insan birden fazla istemsizce geğiremez. Geğirme oluyorsa bu şekilde gastrit olabilir. Arkadaşımda da vardı. Olur olmadık yerde geğirebiliyordu. Mahçup eder sizi her yerde bir doktora gidin derim.
Sorunuza gelince tabi duyduysa hoş karşıladığını düşünmem.
Cevap
6Cevap
Seviyorsa oma çok tatlı gelmiştir geğirmen bile
Aa bu kadar güzel Bir kız nasıl gegirir aman tanrım diyordur
Ben geğirme yarişi bile yaparim onla ne olmuş çok eğlenceli
Yanlışlıkla olduysa bir sorun olmaz insanız olabilir
İmam osurursa cemaat sıçar 🤷🏻♂️
Ne kanka kızdır diyodur
Ayrılıyorsunuz :)
İnsanlık hali bea ne olacak
işte hayalimdeki sevgili awk :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?