1.75 ve altı erkeklerin sevgili arayaşında olmaları çok komik değil mi?

O kısa boylarıyla sevgililerinin olacağını zannediyorlar ya :d bu özgüven nereden geliyor acaba bunlara hep kızlara yürüyüp red yiyorlar boyları yüzünden red yiyince de ağlıyorlar boy bizim elimizde değil diye :d Boyun senin elinde değilse bizim de doğamız elimizde değil ve doğamız gereği kısa erkekleri seçmiyoruz ne yapalım yani. Kısa boylu erkekler siz elendiniz kabullenin bunu.

1.75 ve altı erkeklerin sevgili arayaşında olmaları çok komik değil mi?
Cevapla