1.75 ve altı erkeklerin bir kızla sevgili olmayı beklemeleri çok saçma değil mi?

Şunu anlayın artık erkeğin kısası hiç olmuyor kızların kısa erkeklerle sevgili olmak istememesi gayet doğal. Kısa boylu erkolar siz de yalnız mutlu olmaya çalışın kaderiniz bu sizin.

1.75 ve altı erkeklerin bir kızla sevgili olmayı beklemeleri çok saçma değil mi?
Cevapla