Sizce ileride ciddi bir şeyler olsun diye gelirler mi? Yaşımız 22?

6 senelik bir ilişkim vardı. O benim ailem ile bende onun ailesi ile tanıştım. Toksik bir ilişkiydi , bir çok kez kavga , aşırı ilgisizlik , umursamama. Üniversite tercihlerimi de beraber onun yaşadığı şehire yapmıştık ve onun yaşadığı şehirde okudum. Kampüs içinde ne elimi tutardı ne de çok fazla görüşürdük. İlahiyat okuyordu ve okuduğu bölüm gereği bunun uygun olmadığını ya da hocaları görürse rahatsız olacağını söylüyordu. Üniversite hayatım boyunca çok az görüşüyorduk aynı zamanda da çalışıyordu. Ailesi ile iç içeydim zaten sürekli onlarla beraberdim. Son zamanlarda artan kavgalardan ve ayrılıklardan bıkmıştık. İkimiz de birbirimize yeniden şans verelim diye karşılıklı olarak anlaştık. Arayan hep ben oldum yazan hep ben oldum. Açtığında da sürekli soğuktu. Eskisi gibi olamıyorum artık diyordu. Bir süre geçtikten sonra bu sene mezun oluyorsun yaza ismini koyalım bir şeylerin diye söylediğimde bunun erken olduğunu ve kendisinin çok fazla borcu olduğunu söyledi. Sadece bir ismi olmasını evliliği hemen istemediğimi söyledim. İnstagram üzerinden erkek takip etmemi istemiyordu ama kendisi staja beraber gittiği arkadaşını ve daha fazlasını takip ediyordu. Telefonuna bildirim geliyordu kim dediğimde staja beraber gittiği arkadaşının olduğunu söyleyip görüntülü konuşurken aynı zamanda ona da yazıyordu. Bir gün ben bir tanıdığımı takip ettiğim anda beni engelledi ve konuşmayı kestik. Ailesinde ve kendisinde numaram duruyor atılan hikayeleri görüyorum.
Sizce ileride ciddi bir şeyler olsun diye gelirler mi? Yaşımız 22?
Cevapla