Eksiğim yok maddi manevi, mühendisim. En son üniversite de sevgilim oldu sonra iş hayatı hep erkek fabrika.
Evlenmek istiyorum görücü usulünden nefret ediyorum, nereden bulucaz ya Yoksa sevgili felan okul bitince bitiyor mu ya :)
Eksiğim yok maddi manevi, mühendisim. En son üniversite de sevgilim oldu sonra iş hayatı hep erkek fabrika.
Evlenmek istiyorum görücü usulünden nefret ediyorum, nereden bulucaz ya Yoksa sevgili felan okul bitince bitiyor mu ya :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çarşıya çık kafe mafe gez bulursun
Hem sizin orada kız mühendis yok mu ki vardır her fabrikada bi kaç kız olur
Geziyorum gozgoze geliyoruz bu kadar gidip numara istesem verse basit kız diyeceğim vermese ayrı dert
4 mühendis var hepsi erkek geri kalan işçi hepsi erkek ahir sanayi kadın ne arar
Niye basit kız olsun olum numara verince nasıl kafa bu
Yav Allah aşkına 15dk bakıştin gidip numarasını isteyince veren kızla mı evlenicem ben erkek halimle isteseler vermem
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!