O beyinsizlerle evlenmek baska kendi olmak uzere kadinlara hakarettir bence
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
O tarz insanların kadinlarla olan ilişkisi genel olarak kadinlara değer veren insanlardan daha fazla.
Demek ki o akıl yoksunlarından daha da yoksun olan kadınlar var...
Öylede onla evlenen de kadın gene her şey sizin cinste bitiyor.
Esleri hasta oluncada kadin doktor isterler aptl herifler
Kendileri gibi akıl yoksunu kadın çok
Buluyorlar işte bir şekilde
Öyle seven kadınlarda oluyor ama
Onlar üstün görmüyordur, iki tas çorba isteyince sen onları öyle görüyorsundur. Sorun sizde biraz
Iki tarafta çalisiyorsa erkek de yapmali kadinda
Hayır çok yanlış
Arti hersey bir tek corbadan degil o tur insanlari gormemis olman icin yeni dogmus olman lazim ki onlar bile gorup anliyor olani biteni sen hangi gezegende yasiyorsun acaba
Ibaretet degil*
Niye yanlis olsun kiz kimsiniz de size corba yapsin kadin hergun hayirdir
Ablacım önce Türkçe konuşmayı öğren ne dediğin anlaşılmıyor. İkinci olarak aklında ne var bilmiyorum ama 2-3 kişiden yola çıkarak genelleme yapıyorsun. Feminazi kadınları ne yapacağız peki?
Tembel ise yaramaz heriflerin sebepsizce kadinlara yaptigi haksizliktan ibaret bu
Ben nasil ataerkilcileri sevmiyorum sende feminazileri sevmeyebilirsin. Benim destekledigim ideoloji feminizm arti kadin corba yapsin erkek yan gelip yatsin is cikisi diyorsan sen de o kadasin gibi gozukuyor
Turkcem gayet iyi anlama sorunun olmasaydi zaten kadinlarin erkeklerle arasinda fark olmadigini basindan anlardin ve bu konusmayo yapiyor olmazdik,
Kafadasin*
Yan gelip yatsın? Adam o işi kazanmak için yıllarını eğitime okula veriyor, günde kaç saat çalışıyor, yeri geliyor askerde canını merminin önüne koyuyor, her durumda kendisinden koruyuculuk fedailik bekleniyor, zora düştüğünde kadınlar destek bulurken erkek işsizse kimse yüzüne bakmıyor ve sen gelip "çayını kalksın kendisi alsın" diyorsun. Bu nasıl bir çirkeflik ve bencillik?
Kadınlar "ben evlenicem yaaa" derken erkeklerin okumaktan başka çaresi yok. İşi olmayıp da evlenen kadınlara toplum baskısı yokken erkeğin işi yoksa, olsa bile parası yoksa kimse yüzüne bakmıyor. Hayatın erkekler için ne kadar zor olduğunu bilmeden, medeniyeti yükselten erkeklerin olduğunu bilmeden atıp tutman çok acı
Senin anlama sorunun her konusmada belli oluyor bide turkceme laf ediyorsun bak bakalim ilk cevabimda ne demisim. IKI TARAF DA CALISIYORSA yazmisim orada. Yani ayni emekleri kadin da veriyor zamaninda
Kadının vermesine gerek yok, kadın keyfine çalışıyor. Ayrıca mensup olduğunun dinin hükümleri bilmeden fikir sahibi olman da yanlış
Benim verdigim ornekde. Egerki kadin calismiyorsa erkek erkek calismiyorsa kadin yapmali
Tamam düşüncene saygı duyuyorum iyi geceler
Ben o dile mensup oldugumu soylemedim keyfine calisiyorsa tamam ama hic bir kadin cocugu varsa ozellikle gidip de butun parayi kendine harcamaz ayrica isin gercek boyuna bakarsak cogu erkek karisi calismazsa kirayi bile odiyemez bu durumda kadin keyfine calismis olmuyor aksine calistigi icin erkegin ona hizmet etmesi lazim o zaman
Madem oyle goruyorsunuz bana kalirsa kadinlarin da sorumluluklari var sonucta cocuk degiliz biz niye keyfine calisalim da erkek ev icin calissin
Tamam
Kaç yaşındasın
Ayrica medeniyeti yukselten erkeklerse kadinlari eve hapsettikleri icin buna ramen bilime ilime sanata kadinlar cok buyuk ugraslarla katkida bulunmus savaslarda hemsirelik goreviyle askerlerimize yardimci olmaya ugrasmistir.
30 yasindayim
Ayrica erkek ve kadin beraber calistiginda evin korunmaya ihtiyaci cokta olmaz yani duzgun bir evde oturulur sonucta ve hak hukuk ve adeletin oldugu olkede senin kasli kollarin olmadan da kadin basinin cagresine bakar kardesim merak etme orasini
Aynen aynen evli misin
Başın dara düştüğünde erkeklerden yardım beklersin ama. Hiçbiriniz korunup kollanmayı hak etmiyorsunuz da neyse. Kurtuluş savaşında erkekler olmasaydı şu an senin adın ne olurdu kim bilir.
Ne kadar beyinsiz bir insansin bizim kadinlardan korunmaya ihtiyacimiz yok genelde serseri it kopek olan bazi erkeklerden korunmaya ihtiyacimiz var onu da devletimin polisi yapiyor ki kadin poliste. Ayni sekilde bir erkek sokakta saldira ugrasa ve erkegin elinde bicak olmasa kadinlar cantalariyla vesaire vurrarak adami kurtarmaya calisir ki boyle seyler olmuyor genelde gtunden senaryo uydurma hangi erkek kimi kurtarmis siz anca kendi kendinize abuk subuk sebeplerle kavga ediyorsunuz ve gucunuz kadinlara yetiyor geri kafali erkekler olarak
Biz yiyip icip yatiyoruz hic zorlugumuz yok sanki bebek dogurmanin hayati riski var 9 ay karninda bebek tasimak onun sancilarini agrilani cekmek kolay sandin heralde ne kadar nankorsun ya kadinlar da degerli erkeklerde bunu kafana sok. Ve ayrica tabiki kadin erkek butun askerlerimizden allah razi olsun onlara sevgim saygim sonsuz ama sen kurtulus savasindaki askerlerimizi. neden kahramanliklarindan neden kendine pay cikarip bunu menfatine cekmeye calisarak kadinlardan hizmet bekliyorsun. Atamin askerleri cumhuriyet icin ozgur ve esitlik icinde savasti
Askerlerimizin kahramanliklarindan*
Ozgurluk *
Ahahah adam çok doğru söylemiş. Klasik toksik feministin tekisin, seni 20 yıl sonra evinde tek başına 40 tane kediyle görüyorum 😄 Bu ülkede polisler, askerler, güvenliği sağlayan herkes, yöneticilerin çoğunluğu erkek. İçinde yaşadığın medeniyet erkekler tarafından kuruldu ve geliştirildi. Giydiğin kıyafetten tut telefonuna, kaldığın eve kadar hepsi erkekler tarafından icat edilip üretildi. Sizin duygusal ihtiyaçlarını karşılayan da, haksızlığa ya da herhangi bir yerde saldırıya uğradığınızda koruyanlar da abiniz, babanız, kocanız ya da erkek olan polisler. Bunları yapmadıkları zaman da "sen ne biçim erkeksin be" deyip durursunuz. Madem öyle, işsiz erkekle evlensene? Hani ihtiyacın yok ya onlara 😂 Yolda sokakta ya da evin içinde herhangi bir zorlukla karşılaştığında kendisinden koruma kollama bekleme o zaman 😃Duygusal olduğunda kendisinden centilmenlik de bekleme çünkü korunmaya ihtiyacın yok ya senin 😃 En sonunda sen erkeklere hakaret ederek kurtuluş savaşında cumhuriyeti kuranlara da dil uzattın. Onların %99'u erkek. Erkeklerin fedakarlıkları olmasa, bu ülkede erkekler zorunlu askerlik yapmasa, teröristlere göz açtırtmasa sen zor oturursun evinde. Ama bütün bunları görme, anca toksikliğini nankörce internette sal millete 😃 Bi cacık olmaz senden. Bir de kendime menfaat çıkartıyormuşum hahaha nerde menfaat 😃 Senin nankörlüğünü yüzüne vuruyorum sadece. Ben kadınların hayatına da zor demedim beyinsiz şizofren gibi demediğim şeyleri söylenmiş zannediyorsun ah ah 😂
Brom konuşma bunlarla vaktine yazık
Gunesli gunler belli ki kendi hesabim basta baska gibi konustun ama sonra da ahmetin agzindan ben oyle demedim falan diyorsun sizo olan sensin ayrica kadinlari kolesi sanan aldatan doven psikolojik siddet uygulayan bir erkek olmaktansa boyle zavalli igrenc bir yaratik olmaktansa yani ya da o adamdan sidden goren kadinlardan biri olmaktansa 40 tane masum ve temiz kalpli kediyle guzel bir hayat yasarim mutlu mesut milyon kat daha iyi
Tm
Ayrica anlama sorunun mu var erkekler nerde koruyor derken normal vatandastan bahsediyorum. kurtulus savasindaki yuce gonullu askerlerimizden degil. Onlara ve kadin ve erkek tum askerlerimze karsi sevgimi saygimi belirttim zaten.
Ayrica kór musun? Butun polisler erkek degil bak soyle bir etrafina bana burdan ustunluk taslamaya caliscagina. Sen kadin polislerimizin emegini hice sayamazsin ulkemiz icin calisan diger emekci kadinlarimizin da. Neymis butun markalari erkekler kurmus bilmem ne kadinlar yetistirdi o cocuklari beyinsiz her turlu katkimiz var yani hic meslegi yok gozuken kadin bile ogretmenlik bakicilik yapti cocuguna. Ve de kadinalrda istedi her zaman uretmeyi muhendis modaci doktor vs olmayi ki ilk kadin doktor ilk kadin yazar vs boy gosterdi nihatinde size kadinin gucunu ve yaratici zekasini
Ok
Çok geliyo valla. Ben seçiyorum
Kadın da çıkar üzerine yaklaşır
Nasıl yani
Geçinmek için