Bu sebeplerden dolayı evlenmekten vazgeçtim siz ne düşünüyorsunuz?

dış görünüşümde hiç güzel denecek bir şey olmadığı için evelenesim de yok ileride çünkü aşk diye bir şey yok şimdi mesela kilolu birini kim sevip evlenir he söyleyin bana insanlar sadece dış görünüşten hoşlanıyor o kadar aşk yok yani şimdi biriyle konuşuyorsunuz diyelim sanaldan yüzünü hiç görmediniz ama karakterinden konuşmasından ruhundan vs aşırı etkilendiniz sonra fotoğrafını gördükten sonra hiç beğenmediniz naparsınız mecburen konuşmayı bitireceksiniz değil mi neden çünkü beğenmediniz ama hani aşık olmuştunuz evet soruyorum size? insanlar birbirine fiziksel çekim hissediyor güya güzelliğinden veya ne bileyim dış görünüşündeki başka bir şeyden duygusal bir şeyler hissediyormuş sonra onun adı da sevgi aşk oluyor nah sevgi aşk. bu sebeplerden dolayı evlenmekten vazgeçtim zaten kimse bir şey hak etmiyor zaten herkes her şeyin en beterine layık çünkü herkes kötü peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Bu sebeplerden dolayı evlenmekten vazgeçtim siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla