
Sevgilimle 7 aydır tanışıyoruz 5 aydır sevgiliyiz. Ben 20 yaşında üni ogrencisiyim o 25 yaşında öğretmen. Benim bütün arkadaşlarım onu biliyorken onun çevresinden beni bilen tek kişi bir tane arkadaşı. 80 bin tl borcu var ama bütün parasını iddiaya yatırıyor kaybedince de ben bu borcu nasıl ödeyeceğim diye ağlıyor. Bende iddia oynama, harcamalarına dikkat et zaten tek kişisin maaşın sana fazlasıyla yetiyor diyorum dinlemiyor yine oynuyor. Borcu olduğu için uzuldugunde bana asla mesaj atmıyor, üzgünüm sonra konuşalım deyip geçiştiriyor. Bende "bu borcu bana mi yaptın sanki gün içinde 5 dk bile arayıp nasıl oldugumu sormuyorsun" diye sitem edince de istemiyorsan konuşma deyip bana rest çekiyor. Benimde moralim bozuk oluyor ama sevdiğim insanlarla konuşurken sürekli dertlerimi anlatmıyorum çünkü onlarla konuşunca bir nebze de olsa mutlu oluyorum ve dertlerimi unutuyorum ama sevgilim böyle degil ayağına taş değse 2 saat bunu anlatıyor. Dünyanın onun etrafında döndüğünü zannediyor sanki dünyada bir tek onun borcu var bir tek o sıkıntıda gibi davranıyor. Bir keresinde tartıştık ve ben surat asmıştım bana "surat asıp duruyorsun iki tane tokat aticam şimdi" demişti. Kendisinin arabası var buluştuğumuzda arabadan inip 100 metre uzaklıktaki bir cafeye giderken bile mızmızlanıyor "Ben her yere arabayla gidiyorum beni yürütme sevmiyorum yürümeyi" diyor. Ben mi abartıyorum yoksa durduğum mu kabahat?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer