Erkek arkadaşımın yaptıkları yüzünden ondan soğudum sizce ben mi abartıyorum?

Erkek arkadaşımın yaptıkları yüzünden ondan soğudum sizce ben mi abartıyorum?

Sevgilimle 7 aydır tanışıyoruz 5 aydır sevgiliyiz. Ben 20 yaşında üni ogrencisiyim o 25 yaşında öğretmen. Benim bütün arkadaşlarım onu biliyorken onun çevresinden beni bilen tek kişi bir tane arkadaşı. 80 bin tl borcu var ama bütün parasını iddiaya yatırıyor kaybedince de ben bu borcu nasıl ödeyeceğim diye ağlıyor. Bende iddia oynama, harcamalarına dikkat et zaten tek kişisin maaşın sana fazlasıyla yetiyor diyorum dinlemiyor yine oynuyor. Borcu olduğu için uzuldugunde bana asla mesaj atmıyor, üzgünüm sonra konuşalım deyip geçiştiriyor. Bende "bu borcu bana mi yaptın sanki gün içinde 5 dk bile arayıp nasıl oldugumu sormuyorsun" diye sitem edince de istemiyorsan konuşma deyip bana rest çekiyor. Benimde moralim bozuk oluyor ama sevdiğim insanlarla konuşurken sürekli dertlerimi anlatmıyorum çünkü onlarla konuşunca bir nebze de olsa mutlu oluyorum ve dertlerimi unutuyorum ama sevgilim böyle degil ayağına taş değse 2 saat bunu anlatıyor. Dünyanın onun etrafında döndüğünü zannediyor sanki dünyada bir tek onun borcu var bir tek o sıkıntıda gibi davranıyor. Bir keresinde tartıştık ve ben surat asmıştım bana "surat asıp duruyorsun iki tane tokat aticam şimdi" demişti. Kendisinin arabası var buluştuğumuzda arabadan inip 100 metre uzaklıktaki bir cafeye giderken bile mızmızlanıyor "Ben her yere arabayla gidiyorum beni yürütme sevmiyorum yürümeyi" diyor. Ben mi abartıyorum yoksa durduğum mu kabahat?

Güncellemeler
+1 yıl
Herhangi bir konuda konuştuğumuzda siyaset, gündem vs. her şeyi en iyi kendisinin bildiğini düşünüyor ben ondan daha farklı bir görüş belirtince beni hicbir şeyden anlamamakla suçluyor
Erkek arkadaşımın yaptıkları yüzünden ondan soğudum sizce ben mi abartıyorum?
Cevapla