Hayır göndermem
Evet gidebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani böyle bir soruyu elbette eğlence olsun diye sorduğunuzun farkındayım ama soruyu soran kişiye ben soruyorum siz böyle bir şey olsa kabul eder miydiniz?
Neyse ben kendi adıma cevap vereyim kesinlikle böyle bir şey kabul etmezdim ki zaten ben sevgilim olan kişi ile yalnız başına hiçbir şekilde tatile gitmeyi tercih etmem evlendikten sonra gideriz o da öyle yok arkadaşıymış yok bilmem neymiş karşı cinsle denize girmekmiş böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmem, O zaman ben de onun sevgilisine karısını kızını alayım onunla denize gireyim yani bu kadar da artık modernlik adı altında kendimizi yozlaştırmanın gereği yok.
Yani gönderirim diyenlerin hepsinin mezhebi geniş herhalde. Abi sevdiğinize güvenin güveninde ne bileyim içiniz nasıl rahat eder başla insanların ona bakmasına onunla eğlenmesine abi ben kıskanırım ya. Bu arada gitmesine izin vermek değil olay o gitmek istiyorsa ben gitmemesini istediğimi söylerim. Gidemezsin diyemem ama zaten istemediğimi söylersem gitmeyecek kadar anlayışlı olacağına eminim gerçekten seviyorsa.
Göndermem. Madem karşı cins var ben niye yokum diye bi bozulurum. Hoş ben olsam da niye başbaşa değiliz diye bozulurum. Pardon, biri Karşı Cinsten Arkadaşlar mı dedi? Ben KCA ya karşıyım. Ben sevdiğim erkek dururken KCA edinmem. Sevdiğim erkek tek ve best KCA m olur nett.
Cevap
32Cevap
Sevgilimi bırak denize göndermeyi, sevgilimin karşı cinsten arkadaşı bile olamaz.
Gitsin. Ben de erkek arkadaşlarımla giderim o zaman
Nokta.
Denize girecekse beraber gidelim kimse sorun yaşamasın !
Ben de olursam okey olmazsam onun da gitmesini istemem medenilik de bir yere kadar
izin veririm sonra bende gelir bakarım kimlerle takılıyo, eğer kardeşim sezersem hangisi yavşıyosa veya karşılık veriyorsa döverdim. Karşı cins arkadaşı ola bilir ama kardeşim asla. Ama bende ne manita nede deniz olmadığına göre no problem
Bence buna evet diyebilen açık iliskiyede evet diyebilir
Sevgilim karış derse karışırdım. Karışma derse karışmazdım.
elbette gider öz güven meselesi ha şimdi birisi çıkıp kız kardeşin karın diye zırvalamadan yorumu kapatayım
kıskançlık sadece zavallı ve acizlerin öz güven eksikliğidir
Karşı cins arkadaşları olan biriyle olmaz. Zıt cinsler bilimsel olarak arkadaş olamazlar.
Herhangi bir işim varsa gidebilir yoksa bende katılırım zaten.
sevgilimin karşı cinsten arkdaşı varsa artık yaşamıyor olacaktır
Eğer ben de gidiyorsam gidebilir ama ben böyle şeylerde birlikte gidiyorum.
Benimki gitmez zaten 🤔 yani umarım inşallah öyle olur 😂😂
Sevgilime güvenirim takılsın özgürce gene bana döner nasıl olsa
Senin sevgilin gidicek erkek bulmusta birde kizmi var diyor komik
Kız çevresi var
Ozman sen tek degilsin
Bi sevgilin mi kizlarla konuşabiliyor sence
Yok arkadaşları falan var geçmişte de çok sosyal biriymiş şu an öyle bir durum yok ama sıkılırsa sosyalleşir gibi geliyo açıkçası bu durum hoşuma gitmiyor
Ozman izin vemiyorum de oda senden ayrilsin
Zatwn sen onun için kullanılan birisin bi anlamın yok yani
Ne kullanması nişanlıyız bu ay sonu nikah 😆
Eş kim olursa olsun karşı cins ile ne yemeğe ne Seyehat ne denize gönderilir...
şükür deyyus değilim :)
Güveniyorsam gidebilir
yobaz degiliz şüükür
Hayır bunu kabul etmem
Katta olmaz
#Mirliva
Benim mezhep izin vermez ona
Evet gidebilir çalıştığı yerdeki arkadaşlarıyla gidiyor
ben kıskanç biriyim o yüzden hayır
Zinhar olmaz
#Hükümdar
gitmez zaten🤷♂️
Hayır göndermem
Hayır göndermem
Sevgilim olduğunda düşünürüm
Sonuçta arkadaşlar yani neden gödermeyeyim
Gidemez, kıskanırım
Yok boynuz sevmiyorum, rahat değiller
Hayır
Gondermem
Göndermem
Göndermem ne işi var
Bende gelirsem gidebilir bence.
Hayır göndermem
İmkansız asla
Yapıyorum zaten
Kimseye güvenmem
Hayır tabiki
Sevgilim yok
olmaz
Göndereceğimi sanmıyorum
Göndermem
Hayir
Hayır asla
Tabiki hayır
Kendisi bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?