Hoşlandığım biri var, fiziğimi ve yüzümü beğeniyorum ama burnum cidden çok kötü ve ben bu yüzden tüm özgüvenimi kaybettim. Ameliyat olmak istedim kaç defa ama özele verecek param yok ve devlette iki yıl sonrası için randevu verebileceğini söyledi🤦
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Belli bir yaşa geldiğinde aslında önemli olanın dış görünüş değilde kalp güzelliği olduğunu anlayacaksin.
Ama bunu erkeklerin de anlaması gerek. Karakter, arkadaş olarak, ve fizik olarak beğeniliyorum ama sanki dış görünüşüm yüzünden insanlar soğuk gibi hani güzel kızlara dipleri düşüyor ne olursa olsun bırakamıyorlar ya bunu kendim de görmeyince şüphe ediyorum
Bunu böyle olduğunu erkeklerin anlaması için belli bir yaşa gelmesi lazım.
Ayrıca bence fiziğe pek takılmamalisin. Neden dersen benim de burnum büyük ama umrumda olmuyor özgüvenimi düşürmüyor. Çünkü böyle yaratıldım.
Erkekte dikkat çekmiyorki biraz kaba bir yapınız var zaten ama kadın zarif bir varlık ve burun bence çok önemli.
Burun bence hiç önemli değil.
Vaktiyle sevgilim olan insanın burnu büyüktü.
Oda sen gibi sürekli dert ediyordu ilerleyen zamanlarda egosu da büyümeye başladı çünkü özgüven geldi.
Bende terk ettim.
Ya umrumda değil açıkçası bunca zaman ezilmişlik hissinden sonra bırakta bizde azıcık öyle hissedelim. Kendimi yıllarca nasıl berbat hissettiğimi bir ben bilirim
Kardeşim seni olduğun gibi seven sevecek olan biri mutlaka vardır netice itibariyle türkiye ortalaması güzel kızlardan birisindır kendine niye eziyet ediyorsun
Eziyet değil dışlanmışlık hissi bu ben ne yapiyim
Öncelikle özgüven sahibi ol akabinde emin ol ki her şey daha güzel olacak
İşte bunu yapmanın bir yolu iş hayatına atılmak ama onu da yapamıyorum çünkü dış görünüşünden dolayı mutlu değilim ve eleman çalıştıran yerlerde en çok dış görünüşe bakılıp işe alıyor
Bunu bu kadar dert etmen çok yersiz bir vesvese emin ol çok güzelsindır velakin bunu dert etme kardeşim
Keşke öyle yapabilsem etrafımda ki ailem ve arkadaşlarım dediğim herkes öyle diyor ama çevrenin davranışları hiçte öyle değil
Sana gerekli olan çevre değil zaten.
Benim için ailem akrabalarım çok iyi bir insansın diyor.
Fakat çevrem iş ortamım çok gıcık olduğumu çok egolu olduğumu söylüyorlar ben kendimi insanlara göre değil karakterime göre şekillendirmeliyım
Bunu hayata gözlerini yeni açan biri için daha net nasıl anlatabilirsin?
Uzun konuşmalar yaparak o kişinin kendine gelmesini sağlayabilirsin.
Nihayetinde hepimiz insanız ve kimse dört dörtlük değildir. Mutlak kusuru vardır. Kiminin fiziki kiminin geçmiş odaklı.
Kendimi tokatlar gibi mi konuşayım anlamadım😅
Yani buda bir seçenek ama anlatmak istediğim bir arkadaşın ile seni anlayan biriyle uzun konuşmalar yapmalisin
Evet mantıklı dediğin ama şimdi benim özgüvensizliklerimle kim uğraşıcak millet geçim derdinde
Uğraşan birine illa ki denk gelirsin kardeşim.
En güzel yollarımız çok zor bir döneme denk geldi🤦
Yıllarımız*
Bak bunda haklısın 30 kusur yaşımdayım son 4 sene yaşadık bilmiyorum
Değil mi? Adım bike atamıyorum parasızlıktan cidden çok sıkıldım.
Abisi herşeyi paraya bağlamayın.
Parasız da yapılacak aktiviteler var yani
Hani nerde? Bir ameliyata bakıyor bütün hayatım o ameliyatta paraya. Sorun şu ki para bana bakmıyor🤦
Para vaktiyle bana da bakmıyordu neyse ki şeytanın topal bacağını kırdım😎
Benim şeytan kırıyor bacağımı😂😂
Vakti gelince sen kırarsın o şeytanın bacağını 😊
İnşallah 😁
Hiçte sevmem kendisini😂
Ay sorma ben bayılırım zaten😂
karşındaki görünüşün için aşık olacaksa böyle bir ilişki olmasın zaten
Bilmiyorum ama ya dış görünüşüm yüzünden reddelirsem diye korkuyorum. Hangi erkek böyle bir kıza bakar ki hem?
fiziğin güzel olsun gerisi önemsiz. yakışıklı erkeklerin sevgililerine eşlerine bak hepsi çirkin mesela. çirkin şansı denen bir şey var cidden takma kafaya
Çalışarak para biriktirebilirsin ameliyat için.
Denemek istedim ama fark ettim ki dış görünüşe bakıp işe almıyorlar. Yüzü güzel eleman arıyorlar🤦
Dediğin durum olsa işsizlik oranı 30 milyonu geçerdi.
şu an ki işsizlikten haberin yok değil mi?🤦 Millet işsizlikten yakınıyor bende onlardan biriyim
40 milyonu aşkın insan asgari ücrete çalışıyor, yani tipe baksalar bu insanlardan büyük çoğunluğu çalışamazdı demek istedim.
Anladım ama ben elemanlık işi istiyordum bu özgüvensizlikle kalabalık ve sürekli erkeklerle yüz göz olacağım bir iş istemiyordum.
Öyle diyebilirdin, tipimden dolayı işe almıyorlar demek yerine.
Hayır ama eleman istenilen yerlere kendimi ikna ettimde gittim. Adam telefon da tabi gelin büyük ihtimalle iş sizin diyor sonra gidince bir vakalım falan diyor. Bu konuda ciddiyim satış elemanı olarak herkesi almıyorlar.
İkna kabiliyetinden dolayı olabilir ama harici işlere bakabilirsin Marketler veya LC Waikiki Defacto gibi yerlere.
Marketlere de sordum cevap aynı. Lw gibi büyük mağazalar da bu özgüvenle çalışamam.
Görmeden yorum yapamıyorum
olumsuz düşünme
İstesem de yapamıyorum çok etkiliyor. Sanki sürekli insanların bakışı yüzümün o noktasındaymış gibi hissediyorum🤦
oldukça çekici olmalısın bakışlar ondandır bence
Dediğim gibi fizik olarak beğeniliyorum. Her giydiğim çok yakıştırılıyor ve sürekli nerden giyindiğini soracak kadar dikkat çekiyorum ama erkek arkadaş edinemeyecek kadar çirkin bir burnum var.🤦
yok öyle düşünme
Öyle ama tavsiyelere bakınca bu konuda yapılabilecek bir şey yok değil mi🤦 ameliyattan başka hal çaresi yok
aşırı bozukmı sağlığında etkiliyormu komşum oldudaha kötü oldu
Ya şekli yamuk falan değil öyle karadeniz burnu gibi füşün uzun ve geniş kemerli🤦
düşün*
yakışıyordur sen takıntılısın
Değilim öyle zaten
görmek isterdimseni
Olmaz kimseyle fotoğraf paylaşmıyorum!
resimag la ola bilir dm den
Hayır kimseyle fotoğraf paylaşmıyorum dedim ama
anladım
Hangi şehir
Görseydim daha net bir şey söyleyebilirim