1 buçuk yıl oldu hala memnun değilm ya ailemde 2. Bir ameliyata izin vermiyor öylece kalakaldım
Foto ppde
Foto ppde
Eğer memnun değilsen bildiğim kadarı ile yeniden estetik falan yapma şansı oluyormuş bazı hastanelerde. Ameliyat olduğun yere sor derim onlar ilgilenir. Memnun olmadığını falan dile getir en azından yeniden ameliyat olma gibi bir şansın olur diye düşünüyorum ben. Eğer özelde olduysan bir kez daha olabiliyorsun hani sonradan beğenmezsen falan diye.
Cevap
4Cevap
B daha ol :) ya da kendını oldugun gbı kabul et 50/50
Yuzde 50 yuzde 50 demek 🤣🤣
1-yenıden amelıyat ol
2-kendını oldugn gbı kabul et
Doktoruna git geri revizyon yapsın
Evet baktım şimdi fotoya da kavis ve kemeri olmuş da burun ucu ve kanatlar kötü, özellikle "tıp" dediğimiz burun ucu hiç olmamış, bir ameliyata daha ihtiyacın var
Neden izin vermiyorlar?
Hayır canım olmamış ki hiç, nerede oldun, doktorun kim?
Ankara 'yı bilmiyorum ya, İstanbul'sa tanıma ihtimalim yüksekti baya, o yüzden sordum.
Açıkçası olmamış yani, bir şekilde ikna et aileni
Rica ederim
ppde foto yok asiri merak ettim ya
Burnuna sokayım mk malı
@buçe_eeee sinirlenme arkadaş çay içerken burnu bardağa giren birisi.
Parasıda yok estetik için. Bu yüzden saldırıyo
Geçmiş olsun
Valla iyi duruyor
Kemerli miydi burnun?
Eski halinin fotosu var mı?
Bana güzel burun gibi geldi, yüzüne de iyi oturmuş.
Rica ederim, ben de yaptırmayı düşünüyorum, benim burnum kemerli
Fakat korkmuyo da değilim. Zor bir süreç diyorlar.
Hadi ya, çok acıdı mı bir de ne kadar sürede iyileşti.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?