
Geçmiyor günler, geçmiyor zaman
Bilemiyorum, unutmayacağım galiba
Giden gitmiştir, benim için o gün bitmiştir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben aşka inanmıyorum sadece insanlar takıntı yapıyor aşırı bağlandıkları için doğal olarak bir den ayrılmak zor geliyor bu yüzden de zamanla geçmesi lazım.. ayrılık acısı çok uzun sürüyorsa kişi hem saplantılı olmuş demektir
Neettin barış
Neden ki
Olabildiğince kısa süre demeyi o kadar çok isterdim ki.. ama maalesef öyle değil asla söyledigi kadar kolay olmuyor geçmiyorda sadece biraz alışıyorsun öyle bir dagiliyorsun ki anlatılmaz bu ancak yaşanir.. umarım unutursun umarım unuturum en çok dilediğim şey bu donem:(
Tşkler tatlım
20 dk olsun hadi ahsjs
Alakasız bir görüş değil 😂😂
Teşekkür ederim ☺️
Bugüne kadar öyle aman aman bir aşk acısı çekmedim. Yani bu dünyada ölüm acısı diye bir gerçek var. Aşkın bu kadar acıtmasına çok fazla takılmıyorum şahsen.
Cevap
1Cevap
Kimseye sevdalanmadım şükür ama aşk acısı çekersem de trip süremle aynı olur, muhtemelen yani yarım dk ~ ℳ
Sen öyle san o derde düşte o zaman konuşalım 😬
Kııız beddua etmee hbjvjh aman Allah korusun ben almiyiim
Takılıyorum sana beddua etmiyorum ama işte önünde sonunda sen de tasacaksın bu hissi 🤷🏻♀️
Allah'ım yaa ne oluyor bu his nasıl hem bu kadar güzel hem bu kadar acı verici diye söylenirken bulacaksın kendini 😀
Oyşş boğazım düğüm düğüm yine 🥲
Tadacak* olacaktı
🥺 severim herhalde o hissi hem ölecek gibi hissettirip hem mutlu eden acayip şeyler güzeldiir 🌙
Geçmez bu yara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?