Kızlar, bir adam size çok aşıktır. Ama siz ilk başta hiç bişey hisetmediğiniz için olmaz dediniz, red ettiniz. Ama adam pes etmedi. Aylarca kızın peşinden koştu. Sonra siz de hoşlanmaya başladınız. Ama çok utangac oldugunuz için belli edemiyorsunuz. Tüm bunlara rağmen yine bişeylerle belli edersiniz illa. Peki nasıl belli edersiniz adama karşı fikirlerinizin değiştiğini?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
önceden yazmazken artık yazmaya başlarım zaten hemen sendeki değişimi fark edecektir bişr şey söylemeye gerek yok. Hareketlerin her şeyi anlatacaktır nacizane fikrim başıma geldi aynı olay
BEn onun azacık değiştiğini ve samimileştiğini görüyorum. Ama daha biraz zamana ihtiyac var. Çok çekingen bir kız olduğu için açık konuşmuyor
o zaman ona biraz zaman verin üstüne gitmeyin ama tamamen de bırakmayın.
evet ben de öyle yapmaya çalışıyorum. zaten zamana ihtiac olduğunu görüyorum. zamanla daha da ısınıyor, sanki güveniyor bana.
çok özür dilerim bişey sorayım. başıma geldi dediniz. yani siz erkegi aylarca peşinizden koşturdunuzmu?
sonra nasıl olduda adama şans verdiniz?
hayır efendim şöyle gelişti olay: bende bir şeyler hissetmiyordum karşıdakine umut vermemek adına ona bunu belli ettim fakat o vazgeçmedi yine de çabaladı sonra ben de yandı tüm ışıklar
vaybe nasıl o kıza benziyorsun. şimdi yavaş yavaş onda işıkların yandığını görüyorum. ama çok az az. sanki santim santim ilerliyor kız)) sizin zamanınız olsa mesaj yazıp biraz sizden bu konuda destek alabilirmiyim?
TABİ Kİ her zaman sorularınızı sorabilirsiniz güzel bi ilişki için elimden geleni yaparım
Size takip attim. Mesaj yazmak istedim ama olmadı.
Bro bana yaz, yardımcı olmak isterim o kız için
@MaviSever1108 ben yardımcı oluyorum bir erkeğe ihtiyacımız yok sağolun
ben ona benzer bir kızla karşılaştım, arkadaşı dinlemek istiyorum.
Sen niye hemen engel koydun, anlamadım
@MaviSever1108 ben de bunu yaşamış kızlardan biriyim dediğiö gibi bi erkek düşüncesine ihtiyacımız yok maviseverbey...
@MaviSever1108 of susun
tamam da arkadaş tek senin arkadaşın mı? Niye illa birini dışlamak zorundasınız. Sen ve senin gibi insanlar iş hayatında çok fazla ama görüyorum ki sanalda bile bu böyle
@MaviSever1108 özür dilerim ya dışlamadım sen de konuş
@MaviSever1108 özür dilerim ya dışlamadım siz de konuşun
😞🙏🏻
Bugün rahatsızlanmış ve hastaneye gitmiş. İyi misin diye yazdım fakat o kadar itici ve soğuk cevap verdi ki hiç beklemiyordum. Sanırım en iyisi uzaklaşmak, değer vermemek olacak
Yani Sude arkadaşa boşuna tavsiye verme, yalnız kalsın daha iyi
@MaviSever1108 :((
yine aşk kaybetti
aşk asla kaybetmez))
aşk değil sevgi kaybetti arkadaşlar
Seven insan belli eder, sözüyle hareketiyle anlarsın utangaçlık deyip durmayın.
ben zaten hareketlerinden anlamışım. Davranışları değişti bu aralar. Ama yine emin olmak istoyrum
Açık açık sor ozaman
sorarsa kaçar sorma sakın
ıyy öyle utanmaz bir adama aşık olmam hiçbir kadında aşık olmaz bence
LAN UTANMAZ NE ALAKA
Utanmaz neden oluyor? Erkek bi terbiyesizlik yapmamış. Sadece kibarça kız için mücadele etmiş ve ayrıca kız ona utanmazlık yapıyorsun dememiş. Sen nerden çıkardın? Sen hiç aşktan, sevgiden anlamazmısın? Bu kadar kalpsiz olmana neden olan nedir?
kız reddetmesine rağmen peşinden koşmuş aylarca
knk kız hala senden hoşlanmıyodur boşuna hayal kurma ve gurulu ol biraz. kimse gurursuz erkeklerden hoşlanmaz
demekki gerçekten olsun istiyo utanmazlıkla ne alakası var feminist ruhumla erkeke savunuculuğu yaptırıyosunuz bana burada ya kızlar azıcık adalet ya
@sudekosu saçmalıyon şu an
@sudekosu çok teşekkür ederim. Sizin gibi anlayışlı birinin olması çok güzel. bu hanımefendi aşktan falan anlamayan biridir. zaten kız da benim samimi hislerim için koşturdugumu gördüğü için bana hep saygıyla yanaştı ve şimdilerde biraz yumuşadı bana karşı
İlk başlarda hoşlanmayabilir. ama şimdi hoşlanıyor ve biraz yumuşadı bana karşı. samimice konuşuyoruz. sen kendin gibi bilme tüm kızları.
ARKADAŞIM ZORLA BİR ŞEY YAPTIRMAMIŞ sadece hemen vazgeçmemiş çabalamış seven insan budur zaten
insan aşık olunca böyle senin gibi kalpsiz kalpsiz konuşamıyor kusura bakma
rica ederim ne demek bence de aşk sevgi nedir bilmiyo kendisi, yalnız kalmaya mahkum böyle insanlar
@sudekosu evet anlayışınız için çok teşekkür ederim. ve ben vazgeçmediğim için kız da yumşamaya başladı ve şimdi çok samimi aramız. ama ben hislerinden emin olamıyorum yine.
@sudekosu evet aşktan haberi yok bu arkadaşımızın. olsa zaten anlardıki kız rededince öyle kolay kolay vazgeçmek olmuyor. olsa zaten bu aşk olmazki
senin gibi kalpsiz birine zaten kimse aşık olmaz. yani boşuna heveslenme sen
çok doğru konuştunuz kalpsiz insanlardan uzak tutsun rabbim bizleri
siz kendi yolunuzdan ilerlemeye devam edin inşallah o kızla çok mutlu olursunuz
@sudekosu inşallah. çook teşekkür ederim. burada sizin gibi güzel kalpli insanları görmek mutlu ediyor beni. iyiler varmış hala demekki
var olsun iyi insanlar
Bu haklı bir yorum bu arada. 2 sene birinin peşinden koştum yine olmadı yaranamamıştım. O yüzden reddeden kızın peşinden koşmak mantık dışı.
@KodPerseus 2 sene sizce de çok fazla olmamaış mı beyefendi
@sudekosu evet fazla bir süre doğru ama ne yapayım gerçekten sevmiştim o zamanlar. Reddedilmeden önce 1 sene bir de reddedildikten sonra (tarihini unutmam 8 Şubat ) 1 sene belki fikri değişir de sever bir gün demiştim. Şu anki aklım olsa zaten böyle mantık dışı bir harekette bulunmazdim ama iyi oldu. Bana kaybettigim seylerden daha çok şey kattı.
@sudekosu ha 2 yıl çok ama aylarca az sana göre öyle mi?
resmen kendiniz çalıp oynamışsınız neler demişsiniz bana ya pes
@KodPerseus aynen öyle kardeşim ders olmuş bu sana seven her koşulda sever sevmeyen de ne yapsan sevmez. o yüzden reddelince vazgeçmek en iyisi, kendi vaktini harcamamış olursun
@Soran kız seni büyük ihtimalle hala sevmiyor sadece bu kadar peşimden koştu şans versem mi hem başka erkekte yok diye düşünüyordur
Cevap sahibi, teşekkür ederim ama ne bu agresiflik fjekeksk şimdi sağolsun kıymetimi bilen birisi var 1,5 aydır. Soran, sen de uğraşma daha yorumu atan sivri dilli belki ama haklı.