Ben neden bu kadar salagim ya? Ne olur bir kere de uzun soru oku. Çok kötüyüm?

Birisiyle tanışmıştım. Aşk acısı çekiyordu. Bana devamlı yürüyordu. Seninle evleneceğiz falan diyordu. Bende ciddi değildir diye umursamıyordum. Bazen ciddiyim diyordu. Ben hayatımda problemler olduğunu ve ilişki istemediğimi söyledim. Birde zaten başkasına aşıktı yeni ayrılmıştı. Yarabandı olmak istemiyordum. Ama o hâlâ bana karşı samimimi olmaya devam etti. O kadar gerçekçi hayallerinden bahsediyordu ki bizimle ilgili. ben de ondan hoşlanmaya başladığımi farkettim. Sordum bu yapdığın şeylerde ciddi misin diye. O ciddi olmadığını söyledi. Dünyam başıma yıkıldı. Kendimi bozmadım. Birkaç gün sonra biz artık konuşmayalım dedim. Sadece tamam dedi. Ben nasıl bu kadar umursamaz oluyorsun dediğimde de kızmaya başladı. Sen benden ne istiyorsun? Bana yazma diye kabalik yaptı. Ben ona o kadar iyi davrandım destek oldum. Ama en sonunda bana karşı olan saygısızlığı umursamazlıgi kalbimi kırdı. Ne yapmam lazım sizce?
Ben neden bu kadar salagim ya? Ne olur bir kere de uzun soru oku. Çok kötüyüm?
Cevapla