Evli birine aşığım, çok canım yanıyor ve aynı yerdeyiz. İlişkimiz bitti ama döner mi?

Çok üzülüyorum ben.2 yıldır gorusuyorduk. Canim yaniyor. Evli birine aşık olmak istemezdim ama olan oldu. Beni konumum riske girer diye bıraktı. Birde kıskançlıkları oldu. Naptiginin farkindamsn dedi. Beni sefim odasinda gordu ama arkadaşız dedim evet evet öyledir dedi sanırım inanamadı. Donermi 3 gündür görmedim unutamiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Düzgün biri olsa oda çıkmıyor Şu an o adamın en yakin arkadaoyla beraberim oda evli
Evli birine aşığım, çok canım yanıyor ve aynı yerdeyiz. İlişkimiz bitti ama döner mi?
Cevapla