Evliliğin erkekler açısından bir avantajı yokken neden ısrarla evleniriz?

Kadınların baskısına mı boğun eğiyoruz yoksa ülkemizde kadına ulaşmak zor olduğu için elimizdeki kaybetme korkusumu yaşıyoruz?

Evliliğin erkekler açısından bir avantajı yokken neden ısrarla evleniriz?
Cevapla