Sevgilimle gündelik mesajlar bunlardan ibaret. Gün içinde bu kadarı yeterli mi?

  • + günaydın aşkım
  • - günaydın kuzum
  • + ne yazmıyon
  • - şimdi uyandım insan bir merak edip arar
  • + son görülmeni kapatmışsın ona sinir oldum teyzemdeyim ben. Naptın gece
  • - biraz dizi biraz film vakit geçirdim
  • + tamam
  • -emoji
  • + uykum geldi
  • - yat o zaman
  • + yatıcam. İyi geceler öptüm
  • - iyi geceler aşkım..

Eksiler benim artılar onun mesajı.. Bunlar da gün içinde 2 saat aralıklarla yazılan mesajlar... Gün içinde sadece bu kadar konuşuyoruz. Her gün aynı. Ne eksik ne fazla.. Zaten buluşamıyoruz 2 aydır sebepler yüzünden. Normal mi bu yoksa ilgisizlik mi? 3 senelik sevgiliyiz

Sevgilimle gündelik mesajlar bunlardan ibaret. Gün içinde bu kadarı yeterli mi?
Cevapla