Hayata mesaj yollamıyorum. Hayat bana gidişatım hakkında mesajlar veriyor.
Hayattan, bu zamana kadar herhangi bir beklenti içinde bulunmadım. Asla ''Yapamam, edemem, yoruldum, tükendim'' demedim. Hayatın istediğini yaptım, bana getirisini yaşadım. O da karşılığında bazı durumları belli etti. Gidişatım hakkımda ufak tefek ipuçları verdi. Bende bu şekilde yolumu şekillendirip, belirledim.