Her konuştuğum erkeğin soyadının ismime yakışıp yakışmadığını kontrol ediyorum. Normal miyim :D? (Sayfa 2)

Her konuştuğum erkeğin soyadının ismime yakışıp yakışmadığını kontrol ediyorum. Normal miyim :D?
Cevapla