Bazısı durumu çok farklı anlamş yakışmıyosa ayrılmam elbette sadece ilerde evlensem nasıl uyar diye bakıyorm bazı şeyleri çok fazla büyütmenize gerek yok.
Her konuştuğum erkeğin soyadının ismime yakışıp yakışmadığını kontrol ediyorum. Normal miyim :D?
Kardeşim çevredekilerin baskılarından dolayı evliliği bir kaçış olarak görme olsun diye evlenme daha sonra pişman olursun genç yaşında dul damgası yersin daha kötü olur
Edebilirsin normal. Normal olmayan yakışmadığı için biriyle konuşmayı kesmen
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bende sevdigimin soy adini oyle bazen ismime katiyorum acaba bir gun nasip olursa onunla evlenmeyi nasil durur diye :) ama neyazikki sevgili degilizz insallah en kisa zamanda olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Hayır ben etmiyorum kızların soy ismine
Etmemen normal evlennce kızlar erkeklerin soyadnı alıyo ya haniii
Fark etmez sevgilimin de soy ismini alırım ben zaten bunu isterdim.
Ya hahahahahha
Kardeşim çevredekilerin baskılarından dolayı evliliği bir kaçış olarak görme olsun diye evlenme daha sonra pişman olursun genç yaşında dul damgası yersin daha kötü olur
Her kriter bitti soy ismin uygunluğu mu kaldı😅 ne diyim alemsin🤭
Kesinlikle normal değilsin. Gereksiz bir yorgunluk yaratıyorsun kendine.
Edebilirsin normal. Normal olmayan yakışmadığı için biriyle konuşmayı kesmen
bende sevdigimin soy adini oyle bazen ismime katiyorum acaba bir gun nasip olursa onunla evlenmeyi nasil durur diye :) ama neyazikki sevgili degilizz insallah en kisa zamanda olur
İki soyadınıda kullanabilirsin zaten bir şey olmaz.
Enteresan durum farklı bir düşünce kişi için her düşünceye saygı duyulur
Normal tabiki yakışmayınca sende kes konuşmayı kzlslxşeş
Bu sadece basit bir merak bence gayet normalsiniz 😀
ben boy farkini dusunuyorum uzun boylu olmak cok zor 😐
kendi soyadımdan başka soyad kullanmayı düşünmüyorum mümkünse o benim soyadımı alsın :D
Yok yalnız değilsin bunu bir çok kız yapar ama ben onlardan değilim 😆
Ben takıntılı değilim ya öyle şeylere.
Bende bazen yaparım bunu. İsmi yakışıyor mu soy adıma diye
Hemen evlilik planlari yapıyorsun demekki birde duygusalsin, biraz sal kendini kaptırma
Sadece aşık olduğun insanın soyismini kullanacaksın unutma. Berbat bile olsa. Tabi kullanmamak da bir seçenek
Yok değilsin emin ol. Soy adını almak için yatan bile var 😁
O kadar da değl
Sana yönelik demedim zaten kusura bakma üzmek istemedim
Ne? Ben soyadlarını bilmiyorum bile, hatta unutuyorum
Sanalda oluyo genelde
haha iyiymiş knk kombinden anlarmısın bu arada nişanlım için soruyorum (?
Hayır bizler normaliz kdeiddjdj
Normalin burada ne işi var zaten
Bana çok normal gelmedi :D
Hangi erkek soyismini söyler ki
Evet bende yapıyordum.
Normal değilsin fmdkdmkd
türk kızızın tipik :)
koca vaktin gelmiş
Anormalsin sen
hiç normal değil 😀😀
Normalin, olur öyle arada
Soyadım Jaegerjaquez
evde kalmışsın sadece
Soy adında takılacak ne var ki?
Normal bir durum değil sanki😂
Bana normal gelmedi :D
Allah başka dert vermesin 😂
Ben de öyleydim çok normall.
hay allah hiç dikkat etmedim ya ben buna :)
Her uyan ile evlen kız sen
Benim adım hiç yakışmaz sana
Daha öncede duymuştum
Kontrole et bakiym yakışıyo mu. Korkmaz 😄
Yakışıyo xjxjsj
İsmini merak ettim. Ben yakıştırıcammı 😂
Ayşe
Gider gider 😄
Gideri var hahahah
Hadi evlenek 😂
Hemmen xjdjsjsj
Gel detayları halledelim 😄
Yaz djdjsjs
Kapalı sen gel 😄
Normal değil ancak çok da önemli bir şey değil.
Kafayı sıyırmışsın, acil şifalar.
kendi soy adını kullan
Ciddi derecede normal dişisin
Evet sensin
Ne alaka?
evlilikle kafayo bozmuşsun sen
Aynen her kızın hayali
yakışanı bulunca affetme
Neden
hayalin gerçekleşsin
Yani evet ama öncesinde yapmam gereken bi kariyer var
oda iyiymiş
Bence normal bir çok genç kız yapıyor
ay çok delisin kizzz ne manyaklik
Anormalsin djdk
Değilsin
normalsin ajahajsjsj
İlginçmişsn🙃
A normalsin
değilsin
Normalsin.
anormal
Aktürk uyarmı 😂😂