Her konuştuğum erkeğin soyadının ismime yakışıp yakışmadığını kontrol ediyorum. Normal miyim :D?

Güncellemeler
+1 yıl
Bazısı durumu çok farklı anlamş yakışmıyosa ayrılmam elbette sadece ilerde evlensem nasıl uyar diye bakıyorm bazı şeyleri çok fazla büyütmenize gerek yok.
Her konuştuğum erkeğin soyadının ismime yakışıp yakışmadığını kontrol ediyorum. Normal miyim :D?
Cevapla